کدخبر :282105 پرینت
06 تیر 1402 - 19:25

گزارش تصویری سیتنا از حضور مگفا در بیست‌وششمین دوره از نمایشگاه الکامپ

مرکز گسترش فناوری اطلاعات ( مگفا ) توانمندی ھا و تازه ترین دستاوردھای خود را در بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) ارائه کرده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی، الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) با حضور ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی و با شعار «آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال» آغاز بکار کرده است.

شرکت مگفا به عنوان شرکت تخصصی حوزه فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، از بدو تاسیس خود تلاش نموده است تا فناوری های نوظهور حوزه فناوری اطلاعات را در کشور و به‌ویژه حوزه صنعت، معدن و تجارت توسعه دهد و طی این مدت با توجه به ابداع و عرضه محصولات و سرویس‌های جدید در این حوزه، این شرکت  به عنوان یکی از شرکت‌های پیشروی کشور، اقدام به سرمایه گذاری در راستای ارائه و عرضه محصولات و سرویس‌ها نموده است. به عنوان مثال در دهه 80،  شرکت مگفا یکی از اولین شرکت‌های پیشگام در حوزه ارائه سرویس‌های پیام‌دهی و آموزش الکترونیکی (LMS) در ایران بوده است.

همچنین در حال حاضر شرکت مگفا یکی از شرکت‌های پیشگام در حوزه فناوری های نوظهــور از قبیــل «داده کاوی، هوش مصنوعی، بلاک چین،IOT و هوشمندسازی» محسوب می گردد؛ به عبارت دیگر در هر دوره زمانی این شرکت متناسب با محصولات فناورانه عرضه شده در سطح دنیا در حوزه فناوری اطلاعات، اقدام به سرمایه گذاری در راستای بومی سازی و داخلی سازی محصولات مذکورنموده است.

شرکت مگفا در حال حاضر دارای چند محور کسب و کار عمده به شرح ذیل می باشد:
1 - توسعه پیاده سازی و پشتیبانی سرویس های دولت الکترونیک،
2 - ارائه سرویس های پیام دهی (SMS)،
3- اجرای پروژه های توسعه و تکمیل زیر ساخت IT ،
4 - توسعه نرم افزار،
5 - اجرای پروژه های هوشمندسازی (شهر هوشمند و صنایع هوشمند)
6 - ارائه سرویس های امنیت فناوری اطلاعات (Cyber Security) ،
7 - اجرای پروژه های مرتبط با داده کاوی و هوش مصنوعی،
8 - اجرای پروژه های مرتبط با بلاک چین.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.