کدخبر :2821 پرینت
18 خرداد 1391 - 22:27

کشف مرکز تهیه و توزیع فیلم مستهجن در یکی از کافی‌نت‌های غیر مجاز

متن خبر

پلیس فتا تاکید کرد: انتشار، توزیع و معامله‎ی محتوای خلاف عفت عمومی و استفاده‎ی ابزاری از افراد در تصاویر و محتوا در فضای مجازی جرم تلقی می‌شود و پلیس با عاملین آن برخوردی قانونی و قاطع خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، رئیس پلیس فتا استان همدان گفت: پیرو طرح نظارت و کنترل و ساماندهی کافی نت‌های غیر مجاز سطح شهر همدان، کارشناسان، کافی نتی را شناسایی کردند که اقدام به تهیه و توزیع فیلم‌های مستهجن در بین جوانان نموده بود. طی بازرسی انجام گرفته و انتقال رایانه سرور کافی نت مشخص گردید که ده‌ها گیگا بایت انواع فیلم های مبتذل در سرور موجود می‌باشد و ادله دیجیتال دانلود شبانه در خطوط اینترنت پر سرعت کافی نت موید تهیه فیلم‌ها توسط مدیریت کافی نت بود . لذا مراتب پس از جمع آوری آثار و دلایل به دادسرای عمومی و انقلاب استان ارسال و متهم دستگیر و روانه زندان گردید.


پلیس فتا هشدار داد: انتشار، توزیع و معامله‎ی محتوای خلاف عفت عمومی (مبتذل و مستهجن) و استفاده‎ی ابزاری از افراد در تصاویر و محتوا و نیز تبلیغ تشریفات و تجملات نامشروع در فضای مجازی جرم تلقی می‌شود و پلیس با عاملین آن برخوردی قانونی و قاطع خواهد داشت.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.