هزینه تماس شما چند تومان است؟
مشترکین اعتباری ایرانسل میتوانند از میزان دقیق هزینه آخرین مکالمه از طریق ارسال یک پیام از ایرانسل به شماره سیمکارت مشترک از هزینه تماس خود مطلع شوند.
به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، شرکت ایرانسل سرویسی به نام "اطلاع از هزینه تماس" دارد که مشترک را قادر ساخته تا از میزان دقیق هزینه آخرین مکالمه از طریق ارسال یک پیام که از ایرانسل به شماره سیم کارت مشترک و پس از هربار برقراری تماس از سوی وی ارسال می شود، مطلع شود و رقم باقیمانده از اعتبار را نیز مشاهده کند.
پیش از این مشترک برای اطلاع از میزان اعتبار موجود در سیم کارت خود میتوانست از دو روش ارسال کد دستوری و یا تلفن گویا استفاده میکرد، اما از این پس ایرانسل خود میزان هزینه آخرین تماس و باقیمانده حساب را برای مشترکانش ارسال می کند.
*نحوه فعالسازی سرویس
برای فعالسازی این سرویس جدید کافیست تا یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۳۹۴۰ بفرستید تا پس از آن، تمامی اطلاعات مربوط به هزینه های خود بعد از پایان هر تماس برایتان ارسال شود. همچنین در صورت عدم تمایل به استفاده از این سرویس، با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به ۳۹۴۱ سرویس "اطلاع از هزینه تماس"را غیر فعال کنید.
برای فعال سازی و غیر فعال سازی سرویس اطلاع از هزینه تماس خود، علاوه بر ارسال پیامک می توانید از طریق کدهای دستوری شامل دو روش فعال سازی و غیر فعال سازی است استفاده کنید.
جهت فعال سازی میتوانید کد #۱*۵*۲*۳*۱۴۰* و برای غیرفعال کردن نیز #۲*۵*۲*۳*۱۴۰* شماره گیری کنید و لازم است بدانید استفاده از سرویس "اطلاع از هزینه تماس" رایگان است و بابت فعالسازی و یا غیر فعالسازی آن نیز هزینه ای از اعتبارمشترک کسر نخواهد کرد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید