کدخبر :2808 پرینت
17 خرداد 1391 - 11:47

گروه پیشگامان رتبه‎ی دوم تخفیف ویژه‎ی مشتریان اینترنت پرسرعت در کشور

متن خبر

یکی از روش‎هایی که شرکت‎های مختلف ارایه دهنده‎ی خدمات اینترنت پرسرعت بکار می‎گیرند ارایه‎ی تخفیف برای خرید در دوره‎ی زمانی بیشتر توسط مشترکان است.

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی گروه پیشگامان، سایت خبری تلنا در گزارشی به بررسی نحوه و میزان ارائه‎ی تخفیف به مشتریان توسط شرکت های اینترنتی پرداخته است.

در بخشی از این گزارش آمده است: یکی از روش هایی که شرکت های مختلف ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت بکار می گیرند ارایه تخفیف برای خرید در دوره زمانی بیشتر توسط مشترکان است. نتیجه این روش منتفع شدن کاربران و مشتریان شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت است چرا که با پرداخت هزینه سرویس به صورت یکجا علاوه بر آنکه از تخفیف در قیمت برخوردار می شوند، می توانند با آسودگی برای دوره ای مشخص از سرویس دریافتی استفاده کنند.

بررسی های انجام شده برروی اطلاعات دریافتی از سایت شرکت های ارایه دهنده اینترنت پرسرعت حاکی است گروه پیشگامان عنوان دوم را در بین شرکت های ارائه دهنده تخفیف برای مشتریان از بین هشت شرکت مطرح در کشور را از آن خود کرده است.

بر اساس این گزارش ،گروه پیشگامان با ارایه تخفیف 5 درصدی رتبه دوم بیشترین میزان تخفیف را به مشتریان سه ماهه خود ارایه می دهد.

همچنین بررسی جدول میزان تخفیف ارایه شده از سوی شرکت های ارایه دهنده اینترنت پرسرعت به مشترکانی که برای 6 ماهه خدمات می خرند، نشان می دهد که شرکت پیشگامان با ارایه تخفیف 10 درصدی رتبه دوم را دارد.

مقایسه شرکت های PAP در جدول ارایه تخفیف نشان می دهد،شرکت پیشگامان با ارایه تخفیف 15 درصدی به مشترکان یکساله خود در رده اول این جدول قرار دارد.

انتهای پیام

 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.