کدخبر :280668 پرینت
30 اردیبهشت 1402 - 12:32

عرضه ربات ChatGPT برای سیستم عامل اپل

شرکت Open AI که برنامه ChatGPT را توسعه داده، قصد دارد به زودی این برنامه‌ رایگان را در دسترس کاربران سیستم عامل (iOS) اپل قرار دهد و با آن تاریخچه چت و جستجو در بین دستگاه‌ها همگام خواهد شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از منابع اینترنتی، شرکت Open AI که برنامه ChatGPT را توسعه داده است، اعلام کرد به زودی این برنامه را در دسترس کاربران سیستم عامل اپل قرار می‌دهد.

این شرکت اعلام کرد برنامه ChatGPT رایگان خواهد بود و تاریخچه چت و جستجو را در بین دستگاه‌ها همگام خواهد کرد.

این شرکت افزود: «مشترکین ChatGPT Plus در سیستم عامل iOS می‌توانند از قابلیت‌های GPT-4 بهره‌مند شوند، زودتر از بقیه به ویژگی‌های جدید دسترسی داشته باشند و پاسخ سریع‌تری به درخواست‌هایشان دریافت کنند.

ربات GPT-4 یک مدل هوش مصنوعی قدرتمند است که بر اساس نسخه جدیدتری از فناوری زیربنای چت بات محبوب ChatGPT طراحی شده است.

شرکت OpenAI در ماه فوریه یک طرح اشتراک آزمایشی را برای چت بات معروف خود که با هوش مصنوعی کار می‌کند، با نام ChatGPT Plus با قیمت اشتراک ۲۰ دلار در ماه راه‌اندازی کرد.

این شرکت اعلام کرده عرضه نسخه iOS ابتدا از ایالات متحده آغاز می‌شود و در هفته های آینده به سایر کشورها نیز گسترش خواهد یافت.

اوپن‌ای‌آی در یک پست وبلاگی که جزئیات این برنامه کاربردی [یا اصطلاحا] اپلیکیشن جدید را توضیح می‌دهد، نوشت: «با برنامه چت‌جی‌پی‌تی برای آی‌او‌اس، ما با تبدیل تحقیقات پیشرفته به ابزارهای مفیدی که افراد را توانمند می‌کنند، گام دیگری به سوی ماموریت خود برمی‌داریم.»

«ما مشتاقیم ببینیم شما چگونه از این برنامه کاربردی استفاده می‌کنید. نظر به این که ما بازخورد کاربران را جمع‌آوری می‌کنیم، به بهبود مستمر ویژگی‌ها و ایمنی چت‌جی‌پی‌تی متعهدیم.»

کاربرانی که این برنامه کاربردی را دانلود می‌کنند، به تاریخچه حساب چت‌جی‌پی‌تی خود از وب و همچنین به سیستم متن باز تشخیص گفتار «اوپن ویسپر» دسترسی خواهند داشت. این به افراد امکان می‌دهد برای نخستین بار با ابزار هوش مصنوعی صحبت کنند.

مشترکین «چت‌ جی‌پی‌تی پلاس» همچنین به ابزار پیشرفته‌تر «جی‌پی‌تی۴» و همچنین در مقایسه با کاربران آزاد، به زمان پاسخ‌گویی سریع‌تری دسترسی خواهند داشت.

پژوهشگران ماه گذشته متوجه شدند که تعداد «هشداردهنده‌‌ای» از برنامه‌های کلاهبرداری در اپ‌استور «مک‌او‌اس» ظاهر شده است، ضمن این که «گوگل پلی‌استور» بیشتر در اپلیکیشن‌های غیررسمی چت‌جی‌پی‌تی غرق شده است.

اوپن‌ای‌آی در تلاش برای سخت‌گیری در برابر این روند نگران‌کننده، برای ثبت اختراع نام اختصاری چت‌جی‌پی‌تی درخواست داده است، هرچند اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده ماه گذشته از بررسی سریع این درخواست خودداری کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.