کدخبر :2803 پرینت
16 خرداد 1391 - 15:55

گاف یک خبرگزاری در ارسال یک پیامک خبری

متن خبر

در حالی که علی لاریجانی با 177 رای رئیس مجلس نهم شد، خبرگزاری آنا وابسته به دانشگاه آزاد در پیامک خبری اعلام کرد که لاریجانی با 172 رای رئیس دایم مجلس نهم شد.
به گزارش سیتنا به نقل از بولتن نیوز، برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس نهم در دستور کار امروز مجلس قرار داشت که غلامعلی حدادعادل و علی لاریجانی کاندیدای ریاست مجلس نهم شدند.
بعد از اعلام کاندیداتوری، رای گیری از نمایندگان با ورقه و بصورت مخفی آغاز شد اما بعد از دقایقی از رای گیری و در حالیکه هنوز آرای ریاست مجلس از تریبون مجلس قرائت نشده بود، خبرگزاری آنا وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی در خبر پیامکی اعلام کرد که لاریجانی با 172 رای، رئیس دایم مجلس نهم شد. این خبرگزاری آرای حدادعادل را 96 رای ذکر کرد.
این در حالی بود که چند دقیقه بعد، از تریبون مجلس آرای لاریجانی 177 رای و آرای حدادعادل 89 رای ذکر شد و خبرگزاری مذکور مجبور شد تا در پیامک دیگر به اصلاح خبر خود بپردازد.
آنا در حالی از ریاست دایم لاریجانی بر مجلس نهم خبر داد که انتخابات هیئت رئیسه مجلس یک ساله می باشد و هر ساله به مناسبت هفتم خرداد سالروز افتتاح مجلس شورای اسلامی، انتخابات هیئت رئیسه مجلس برگزار می شود و احتمال جابجایی در ارکان هیئت رئیسه مجلس وجود دارد.
انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.