رسیدگی به شکایات مشترکان هشت استان کشور در سامانه ۱۹۵ توسط رگولاتوری
در نخستین جلسه کمیته حفاظت از حقوق مصرفکننده رگولاتوری، شکایات ثبت شده هشت استان در سامانه 195 مورد بررسی قرار گرفت که عدم آنتندهی شبکه موبایل، قطع سیمکارت بدون اطلاعرسانی، صدور صورتحساب بینالملل بدون برقراری تماس، عدم تضمین کیفیت سرویس ارائهشده و عدم امکان ارسال و دریافت پیامک از جمله موضوعات شکایتها بود.
به گزارش سیتنا، نخستین جلسه کمیته حفاظت از حقوق مصرفکننده در سال جدید به منظور بررسی و رسیدگی به شکایت مشترکان و نظارت بر اجرای مصوبات قبلی در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد.
در این جلسه که پیمان قره داغی، مدیرکل صیانت از حقوق مصرفکننده سازمان تنظیم مقررات، ریاست آنرا بر عهده داشت، در حضور تنی چند از مدیران این سازمان، نمایندگان سازمان بازرسی وزارت ارتباطات و مدیران و مسوولان ذیربط یکی از اپراتورهای ارتباطی به ۱۹ شکایت ثبتشده مشترکان در سامانه ۱۹۵ که پیش تر با طی فرایند معمول به نتیجه نرسیده بود، رسیدگی به عمل آمد و در مورد آنها تصمیم گیری شد.
عدم آنتن دهی شبکه موبایل، قطع سیمکارت بدون اطلاعرسانی، صدور صورتحساب بینالملل بدون برقراری تماس، عدم تضمین کیفیت سرویس ارائهشده و عدم امکان ارسال و دریافت پیامک ازجمله موضوعات شکایات بود که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت.
کمیته حفاظت از حقوق مصرفکننده بهمنظور رسیدگی به شکایات باقیمانده مشترکان از اپراتورهای ارتباطی بهصورت منظم جلساتی را در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار میکند و در آن به شکایات ثبتشده مشترکان در سامانه ۱۹۵ که بعد از سپری کردن فرایند معمول از سوی اپراتورها باقیمانده است، رسیدگی صورت میگیرد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید