کدخبر :279572 پرینت
31 فروردین 1402 - 09:31

طرح مشکلات و دغدغه‌های صنعت فاوا در دیدار با وزیر ارتباطات

اعضای شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در دیدار با وزیر ارتباطات و معاونان ایشان، به بیان مشکلات و دغدغه‌های موجود در صنعت فاوا پرداختند و مقرر شد تعاملات دو جانبه برای بررسی و حل این مشکلات ارتقاء یابد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان نصر کشور، پس از نشست فعالان اقتصاد دیجیتال با رئیس‌جمهور و طرح مشکلات فعالان صنعت فاوا با آیت‌الله رئیسی، نشست مشترکی با حضور وزیر ارتباطات، معاونان وزیر، رئیس و دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و جمعی از اعضای شورای مرکزی این سازمان به میزبانی وزارت ارتباطات برگزار شد.

ضرورت دریافت نظرات بخش خصوصی فاوا برای تصمیم‌سازی‌ها

[node:title]

در ابتدای این جلسه اعضای شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور دغدغه‌های خود را مطرح کردند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به مسئله مهاجرت نیروی انسانی ماهر، نیازهای حوزه آموزش نیروی انسانی، انحصار شرکت‌های خصولتی، مشکلات دریافت مجوز افتا و همچنین ضرورت دریافت نظرات بخش خصوصی در تصمیم‌سازی‌های صنعت فاوا و اقتصاد دیجیتال اشاره کرد.

[node:title]

در این نشست، دکتر زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از شنیدن نظرات حاضران، با اشاره به اختیارات کارگروه اقتصاد دیجیتال، از اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور درخواست کرد مشکلات و مسائل خود را جمع‌بندی و در کمیسیون‌های این کارگروه مطرح و پیگیری کرده و از ظرفیت ایجاد شده در این کارگروه برای رفع موانع حوزه اقتصاد دیجیتال استفاده کنند. وی در پایان سخنان خود با اعلام آمادگی کامل برای هرگونه همکاری در زمینه رفع موانع این حوزه، از مدیران سازمان نصر خواست برای رفع این مشکلات، وزارت ارتباطات را همراهی کند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.