کدخبر :279379 پرینت
26 فروردین 1402 - 14:24

رئیس جمهور: فعالیت هر سکوی خارجی که حاضر به مسئولیت‌پذیری با ایجاد دفتر در ایران باشد، بلامانع است

رئیس جمهور، تاکید کرد: در راستای سیاست دولت مبنی بر جلوگیری از تبدیل شدن فضای مجازی به بستری برای ایجاد ناامنی در کشور، فعالیت هر سکوی خارجی که حاضر به مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی با ایجاد دفتر در داخل کشور باشد، هیچ منعی ندارد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، جمعی از فعالان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در نشستی صمیمی با آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی که عصر جمعه با حضور وزاری علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون اجرایی و رئیس دفتر رئیس جمهور و همراه با ضیافت افطار برگزار شد، به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در حوزه‌های مختلف پرداختند و رئیس جمهور پس از دو ساعت شنیدن سخنان صریح ۱۳ تن از مدعوین، به برخی سوالات و شبهات مطرح شده از سوی ایشان پاسخ گفت.

رئیسی در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان درباره موضوع فیلترینگ تصریح کرد: ما همانند برخی کشورهای مدعی آزادی بیان، قائل به برگزاری دادگاه برای سکوهای خارجی نیستیم. سیاست دولت جلوگیری از تبدیل شدن فضای مجازی به بستری برای ایجاد ناامنی در کشور است و در این راستا فعالیت هر سکوی خارجی که حاضر به مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی با ایجاد دفتر در داخل کشور باشد، هیچ منعی ندارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.