کدخبر :317546 پرینت
09 فروردین 1404 - 14:35

تبدیل شرکت مخابرات به شرکتی با سرمایه ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه افزایش سرمایه انجام‌شده در این شرکت در پایان سال گذشته، منطبق با شعار سال در مورد سرمایه‌گذاری برای تولید است، خاطرنشان کرد: اکنون مخابرات با افزایش سرمایه، یک شرکت با سرمایه نزدیک به ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی است که برای شرکت، سهامداران و کارکنان، اعتبار بسیار فزاینده‌ای به دنبال دارد و در امر افزایش سرمایه‌گذاری بسیار تأثیرگذار است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر ابراهیم محمودزاده، رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در دیدار نوروزی با همکارانش با بیان اینکه بهره‌گیری از خلاقیت و نوآوری در کسب‌و‌کار مخابرات، نوید وضعیت بهتری در حوزه اقتصادی دارد، تأکید کرد: شرکت مخابرات به عنوان یک مجموعه توانمند و تأثیرگذار در توسعه پایدار کشور، عزم جدی دارد که همه ظرفیت‌ها و توان خود را در راستای عملیاتی‌کردن سرمایه‌گذاری برای تولید به کارگیرد.

وی افزود: بر همین اساس، آمادگی خود را برای همکاری و هماهنگی حداکثری با تمامی دستگاه‌های اقتصادی و به‌ویژه فعالان اقتصادی بخش خصوصی در امر سرمایه‌گذاری برای تولید اعلام می‌کنیم.

محمودزاده با بیان اینکه افزایش سرمایه انجام‌شده در پایان سال گذشته، منطبق با شعار سال در مورد سرمایه‌گذاری برای تولید است، خاطرنشان کرد: اکنون مخابرات با افزایش سرمایه، یک شرکت با سرمایه نزدیک به ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی است که برای شرکت، سهامداران و کارکنان، اعتبار بسیار فزاینده‌ای به دنبال دارد و در امر افزایش سرمایه‌گذاری بسیار تأثیرگذار است.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه در برنامه عملیاتی سال جاری، تأمین درآمد از بخش‌های مختلف خدمات مخابراتی در نظرگرفته شده است، افزود: در کنار این موارد، بحث مدیریت هزینه و توسعه را نیز با قوت بیش از پیش، دنبال می‌کنیم.

محمودزاده با اشاره به اینکه در بخش هزینه، ضمن مدیریت هزینه، به دنبال ایجاد ارزش افزوده هستیم، گفت: پروژه‌های مختلفی به‌ویژه در بخش افزایش اتصال فیبر نوری داریم که با تلاش‌های پیش رو، ان‌شاءالله به بیش از یک میلیون اتصال فیبر نوری در پایان سال در سراسر کشور خواهیم رسید.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران ضمن اشاره به اقدامات انجام‌شده در سال گذشته، اولویت‌های کاری را که استان‌ها باید به دنبال اجرای آن باشند مورد تأکید قرار داد و گفت: آن‌چه مسلم است در کنار ارائه خدمات مطلوب مخابراتی، جلب رضایت روز افزون مشتریان و ارائه خدمات مطلوب پس از فروش با بهترین سطح مشتری‌مداری از دیگر وظایف و مسؤولیت‌های خطیر در شرکت مخابرات ایران است که در سال جاری لازم است مدیران مناطق، بیش از هر زمان دیگر، با دقت و جدیت نسبت به آن اهتمام ورزند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.