کدخبر :2790 پرینت
16 خرداد 1391 - 08:05

مشاهده‎ی آنلاین رویدادهای حیاتی ایران

متن خبر

بسیاری از کاربران وب با برخی سایت‌های خارجی مانند worldometers که اطلاعات لحظه‌ای حوزه‌های مختلف را در سطح جهانی ارائـه می‌دهند آشنایی دارند؛ اطلاعاتی از قبیل آمار لحظه‌ای جمعیـت جهـان، تعداد متولدیـن و درگذشتگان روز جاری.

 

به گزارش سیتنا به نقل از خراسان، اما آن‌چه امروز می‌خواهیم درباره آن با شما عزیزان صحبت کنیم، مربوط به سرویس آماری آنلاین سازمان ثبت احوال کشور است.

این سازمان در سایت خود به نشانی www.sabteahval.ir بخشی را با عنوان ''آمار لحظه‌به‌لحظه ایران'' تعبیه کرده است که اطلاعات مفیدی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

 

اگر به این بخش از سایت سازمان ثبت احوال کشور که در ستـون سمت چپ و در قسمت پیوندهای سایت قرار دارد مراجعه داشته باشید می‌توانیـد آمارهـای لحظه‌ای مفید و جالبی را در آن مشاهده کنید که از جمله آن‌ها می‌تـوان به مـوارد زیر اشاره کرد:

تعداد متولدین سال 1391 تا این لحظه به تفکیک پسر، دختر، نقاط شهری، نقاط روستایی و تعداد متولدین در روز جاری

تعداد فوت شدگان سال 1391 تا این لحظه مشابه موارد تفکیک شده مربوط به تولد و همچنین با دسته‌بندی شرایط سنی

تعداد ازدواج‌ها و طلاق‌ها تا پایان ماه گذشته

افزایش طبیعی جمعیت در سال جاری و روز جاری

سایت سازمان ثبت احوال کشور علاوه بر این خدمت الکترونیک مفید، خدمات دیگری همچون فراوانی نام‌گذاری دختران و پسران در سال‌های گذشته، فرهنگ نام و نام‌گزینی، آمار رویدادهای حیاتی سال‌های گذشته و ثبت اطلاعات مربوط به تغییر آدرس و کدپستی بر اساس کد ملی را نیز از این طریق به هم‌وطنان ارائه کرده است.

همچنین لینک مربوط به سایت آمارهای جهانی worldometers نیز در این سایت قرار داده شده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.