کدخبر :278124 پرینت
15 اسفند 1401 - 12:33

اعلام آمادگی شرکت رایتل برای صادرات در حوزه نرم افزار و خدمات

عضو هیأت مدیره شرکت خدمات ارتباطی رایتل، گفت: در مذاکراتی که اخیرا با روسیه، زیمبابوه و سایر کشورها داشتیم، برای صادرات در حوزه نرم افزار و خدمات اعلام آمادگی کردیم و امیدواریم با تحقیق و توسعه به سمت صادرات حرکت کنیم.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، محمدصادق کریمی مهرآبادی در جشن 200 پلاس اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، اظهار کرد: اپراتورها در دنیا معمولا استفاده کننده و واردکننده خدمات فنی - مهندسی هستند و به واسطه استفاده آنها از تامین کننده‌ها و وندورها، نیازهای خود را از این طریق رفع می‌کنند.

وی، ادامه داد: به دلیل وجود تحریم ها علیه کشور مان، ناچار شدیم که نیازهای خود را با کمک شرکت‌های دانش بنیان از نو بازنویسی کنیم.

تاکید کرد: در حیطه آنلاین شارژینگ، ما یکی از مهم ترین سامانه های خود را به صورت کاملا بومی ایجاد کردیم و به لحاظ خدمات نگهداری در حوزه رادیو، RAN و ... دانش بسیار خوبی داریم و این دانش و مهارتی را که در کشور توسط شرکت رایتل اتفاق افتاده قابلیت صادرات را هم دارد.

وی، خاطرنشان کرد: در مذاکراتی که اخیرا با روسیه، زیمبابوه و سایر کشورها داشتیم، برای صادرات در حوزه نرم افزار و خدمات اعلام آمادگی کردیم و امیدواریم با تحقیق و توسعه به سمت صادرات حرکت کنیم.

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.