امکان ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت از طریق نرم افزار مخابراتمن
به منظور سهولت و تسریع در پیگیری، امکان ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت از طریق نرم افزار «مخابرات من» فراهم شد.
به گزارش سیتنا، برای سهولت و تسریع در پیگیری، گزینه ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت در نرم افزار "مخابرات من" افزوده و مشتریان می توانند با ورود به این بخش، خرابی تلفن ثابت خود را تنها با سه کلیک ثبت کنند.
مشتریان شرکت مخابرات ایران از این پس می توانند نسخه جدید اپلیکیشن مخابرات من را نصب کرده و با چند کلیک، خرابی تلفن خود را اعلام و ثبت کنند.
با اضافه شدن این گزینه، مشتریان تلفن ثابت در سراسر کشور، می توانند در هر ساعتی از شبانه روز بدون نیاز به گرفتن شماره مرکز تماس و بدون وارد کردن هر گونه اطلاعاتی، فقط با ۳ بار لمس صفحه موبایل خود، خرابی تلفن شان را اعلام کنند.
برای انجام این کار، کافیست پس از باز کردن اپلیکیشن "مخابرات من" به منو "خدمات" رفته و گزینه "خدمات تلفن ثابت" را انتخاب و سپس گزینه "خرابی / پیگیری خرابی تلفن" را انتخاب کرده و درخواست خرابی تلفن را ثبت نمایند، سپس درخواست شما در سیستم ثبت شده و در اسرع وقت به آن رسیدگی خواهد شد.
چگونه «مخابرات من» را نصب کرده و از آن استفاده کنیم؟
برای نصب نرم افزار "مخابرات من" بر روی تلفن همراه خود میتوانید این اپلیکیشن را در فروشگاه های بازار و مایکت جستجو و دانلود کنید.
همچنین نسخه وب این اپلیکیشن در آدرس MY.TCI.IR در دسترس میباشد.
گفتنی است، پس از نصب اپلیکیشن یا تایپ آدرس my.tci.ir در مرورگر اینترنت گزینه «ورود» را انتخاب کرده و با وارد کردن شماره تلفن همراه خود، یک کد احراز هویت برای شما پیامک می شود. کد دریافت شده را ثبت کرده و به پنل کاربری خود وارد شوید.
برای اینکه بتوانید از خدمات "مخابرات من" استفاده کنید گزینه تکمیل مشخصات را انتخاب کنید. پس از ثبت مشخصات، وارد حساب کاربری خود می شوید و علاوه بر اینکه می توانید شماره هایی که به نام خودتان ثبت شده است را ببینید، می توانید شماره های دیگر را که تمایل به انجام خدمات برای ایشان دارید، نیز اضافه کنید.
انتهای پیام
گزارش از زهرا رحیمی
دیدگاهها
افزودن دیدگاه جدید