کدخبر :2766 پرینت
12 خرداد 1391 - 12:07

راه‌اندازی 500 مرکز فرهنگی دیجیتال در کشور

متن خبر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 500 مرکز فرهنگی دیجیتال در کشور راه‌اندازی می‌شود تا حضور ما در فضای مجازی بیشتر از گذشته شود.

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، سیدمحمد حسینی پنجشنبه شب در آیین افتتاح کتابخانه شهر اختیارآباد کرمان اظهار داشت: اقدامات مطلوب فرهنگی از جمله فراهم کردن امکانات و فضاهای فرهنگی، تالارهای بزرگ و جشنواره‌های نرم‌افزاری در کشور در حال انجام است.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه کتاب تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بازدید از نمایشگاه کتاب فرمودند که کتاب‌های جدید را مورد ارزیابی قرار دهید.

حسینی با بیان اینکه شبکه ملی فرهنگ در کشور طی هفته گذشته رونمایی شد، ابراز داشت: 500 مرکز فرهنگی دیجیتال در کشور راه‌اندازی می‌شود تا حضور ما در فضای مجازی بیشتر از گذشته شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیز در راستای حضور جوانان در عرصه‌های فرهنگی راه‌اندازی می‌شود.

حسینی هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه اسلام و قرآن را بالا دانست و تصریح کرد: عصبانیت دشمن بیانگر عصبانیت آنها از جذب افراد بیشتری به اهل بیت و و کلام نورانی وحی است.

وی با تاکید بر اینکه محکوم کردن اهانت‌های دشمنان به ساحت مقدس اسلام و قرآن به تنهایی کافی نیست، عنوان کرد: باید اقدامات عملی برای مقابله با جسارت‌های دشمنان انجام شود.

حسینی خاطرنشان کرد: برای آشنایی مردم در نقاط مختلف دنیا با مبانی فرهنگی و اندیشه ایرانی اقداماتی از جمله ترجمه کتاب‌ها به زبان‌های دیگر انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: مردم دنیا، روحیه ظلم‌ستیزی امام خمینی (ره) و شهادت‌طلبی مردم ایران را دوست دارند.

حسینی گفت: باید با انجام برنامه‌های فرهنگی و هنری برای آشنایی جوانان داخل کشور با مسائل اسلامی و دینی تلاش کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی شبکه اجتماعی هادی‌نت طی روزهای اخیر افزود: هزاران جوان در این شبکه فعالیت دارند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.