کدخبر :276082 پرینت
18 دی 1401 - 12:03

ببینید| ماجرای ۲۰ هزار تومان دریافتی روی قبوض تلفن مشترکین از زبان معاون شرکت مخابرات

معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، گفت: 20 هزار تومان برای همه مردم نیست، 20 هزار تومان در تهران، 15 هزار تومان در مراکز استان ها، 10 هزار تومان شهرستان ها و مراکز روستایی صفر ریال و میانگینی که مشمول این تعرفه شده حدود 11 هزار تومان در کل کشور است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، داوود زارعیان در برنامه صبح بخیر ایران حضور یافت و در پاسخ سوالی پیرامون آنکه چرا حداقل 20 هزار تومان برای همه باید اعمال شود و شورای رقابت هم ایرادی را بر این موضوع گرفته است، گفت: 20 هزار تومان برای همه مردم نیست، 20 هزار تومان در تهران، 15 هزار تومان در مراکز استان ها، 10 هزار تومان شهرستان ها و مراکز روستایی صفر ریال و میانگینی که مشمول این تعرفه شده حدود 11 هزار تومان در کل کشور است.

وی ادامه داد: داستان این تعرفه به سال 1382 بر می گردد و شورای اقتصاد وقت تعرفه مخابرات را هر پالس 44 ریال در نظر گرفته بود و 100 پالس مکالمه. از سال 82 تا 1401 در تعرفه اتفاقی خاصی رخ نداد. در این سال ها به نحوی این تعرفه پایین آمد که سال 99 و 1400 اعلام کردیم که حاضریم تعرفه های سال 82 را اجرا کنیم.

زارعیان افزود: در سال 1400 پیشنهادی به شورای رقابت دادیم و قرار شد عددی ثابت برای مشترکین داده شود و با توجه به منطقه جغرافیایی به هر مشترک مکالمه رایگان داده شود. اگر در تهران 20 هزار تومان دریافت کنیم مشترکان می توانند 4444 دقیقه مکالمه رایگان داشته باشد و در مراکز استان ها 3333 دقیقه مکالمه داشته باشند، یعنی تعرفه اخذ شده ثابت است به اضافه مکالمه رایگان برای مشترکان.

معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات ایران، گفت: بالای 35 درصد مشترکان بیشتر از این زمان مکالمه دارند. بنابراین برای 4 میلیون مشترک روستایی تغییری ایجاد نشده است. حدود 50 درصد مشترکین شامل حداقل مکالمه می شوند و به صرفه است که مشترکین از تلفن ثابت خود استفاده کنند.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

حالا اگر کسی (مثل من) ، این ۴۴۴۴ دقیقه مکالمه را نخواست ، چطور ؟
یعنی در سال 2023 که خیلی از کشورها و شرکتهای‌شان رو به کسب رضایت مشتری و مشتری ‌مداری آورده‌اند ، شرکت مخابرات به زور به ما ۴۴۴۴ دقیقه مکالمه می‌دهد و بلافاصله هزینه ۲۰,۰۰۰ تومانی آن را از ما می‌گیرد و این چیزی نیست جز اوج مشتری مداری شرکت مخابرات !
آفرین به دولت و سازمان بازرسی کل کشور و نظارت‌های مجلس که اجازه چنین ظلمی را به شرکت مخابرات می‌دهند

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.