کدخبر :2737 پرینت
09 خرداد 1391 - 12:16

آیت الله مکارم: توهین‌ها نتیجه‎ی معکوس دارد

متن خبر

آیت الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به اقدام توهین آمیز یکی از مزدوران خارج نشین نسبت به ساحت امام دهم شیعیان (ع)، تاکید کرد: دلیل این توهین‌ها و بدگویی‌ها، پیشرفت‌های مکتب اسلام است.

 

به گزارش سیتنا به نقل از  مهر، آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی شامگاه دوشنبه در دیدار استاندار خراسان رضوی و جمعی از مدیران این استان، در بخشی از سخنان خود با اشاره به اقدام توهین آمیز یکی از مزدوران خارج نشین نسبت به ساحت امام دهم شیعیان (ع)، اظهار داشت: دلیل این توهین‌ها و بدگویی‌های اخیر پیشرفت‌های مکتب اسلام است که دشمنان از این موضوع ناراحت هستند.

 

وی اضافه کرد: در خبر‌ها آمده است که یکی از فرماندهان نظامی آمریکا عنوان کرده هر کجا که اسلام باشد به ضرر ما است و باید تلاش کرد تا چیزی از اسلام باقی نماند که این اظهارات دیوانه وار نشانه عصبانیت آن‌ها است.

 

آیت الله مکارم شیرازی ابراز داشت: دشمنان نسبت به پیشرفت‌های شیعیان در ایران و عراق و لبنان و سایر مناطق دنیا عصبانی هستند که این عصبانیت‌ها نتیجه معکوس خواهد داشت.

 

وی افزود: بعد از این اقدام توهین آمیز ما در درس اخلاق خود که روزهای چهارشنبه در مسجد اعظم(ع) برگزار می‌شود روایات و کلام‌هایی از امام هادی(ع) را دنبال کردیم در حالی که این امر در دستور کار ما قرار نداشت.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.