کدخبر :272161 پرینت
16 شهریور 1401 - 14:57

تشکیل نخستین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت ارتباطات

نخستین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از انتصاب رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه برگزار شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، نخستین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور محمد احسان خرامید، رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و همه اعضا برگزار شد.

تأکید بر تهیه پیوست رسانه‌ای برای فعالیت‌های اجرائی، تعامل نزدیک‌تر با رسانه‌ها، پاسخگویی سریع و هدفمند، مخاطب شناسی، رصد هدفمند اخبار و تشخیص نیازهای جامعه هدف و افکار عمومی برخی از مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

خرامید رئیس جدید مرکز روابط عمومی در این جلسه بر هم‌افزایی بیشتر بین سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات تأکید کرد.

وی همچنین از روسای روابط عمومی‌ سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه خواست با رصد هدفمند و شناخت جامعه هدف به رصد همه‌جانبه نظرات موجود پیرامون وزارت ارتباطات و سازمان‌های تابعه بپردازند و برای آن‌ها پاسخ مناسب داشته باشند.

استفاده بهینه از امکانات در راستای تحقق اهداف عالیه وزارتخانه از اولویت‌ها باشد، لزوم تولید محتوای فاخر از زحمات، دستاوردها و تلاش‌های صورت گرفته مورد تأکید قرار گرفت.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.