کدخبر :270639 پرینت
30 تیر 1401 - 12:10

سامانه ۱۱۰۱۱۰ به کمک ۱۱۰ آمد

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: سامانه پیامکی ۱۱۰ ۱۱۰ به منظور بالا بردن سطح خدمت‌رسانی به مردم راه اندازی شده‌ و شهروندانی که به هر طریق امکان تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ را ندارند، می‌توانند از طریق این سامانه با پلیس تماس بگیرند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند درباره سامانه پیامکی ۱۱۰ ۱۱۰ گفت: شهروندانی که به هر طریق امکان تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ را ندارند، می‌توانند از طریق این سامانه با پلیس تماس حاصل کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به راه اندازی سامانه پیامکی۱۱۰ ۱۱۰ بیان داشت: این سامانه به منظور بالا بردن سطح خدمت‌رسانی به مردم شریف راه اندازی شده‌اند و از طریق این سامانه شهروندانی که به هر طریق امکان تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ را ندارند، می‌توانند از طریق این سامانه با پلیس تماس حاصل نمایند.

سرهنگ حسنوند با اشاره به اینکه سامانه ۱۱۰ صرفاً برای فوریت‌های پلیسی راه اندازی شده است، عنوان داشت: در چهار ماه اخیر بیش از ۰۲۹ درصد افزایش تماس‌های غیر ضروری با سامانه ۱۱۰ را داشته‌ایم در حالی که این سامانه برای فوریت‌های پلیسی طراحی و پیش بینی شده است و انجام تماس‌های غیر ضروری با این سامانه موجب نقصان در انجام ماموریت‌های ۱۱۰ پلیس است.

در چهار ماه اخیر بیش از ۰۲۹ درصد افزایش تماس‌های غیر ضروری با سامانه ۱۱۰ را داشته‌ایم در حالی که این سامانه برای فوریت‌های پلیسی طراحی و پیش بینی شده است 

وی با اشاره به اینکه روزانه بین ۴۳ تا ۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ پلیس پایتخت گرفته می‌شود، عنوان داشت: تقاضای ما از مردم و شهروندان گرامی این است که صرفاً فوریت‌های پلیسی خود را از قبیل سرقت، تصادفات راهنمایی و رانندگی با این سامانه در میان بگذارند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.