کدخبر :2698 پرینت
06 خرداد 1391 - 20:36

پرداخت هفت میلیارد ریال خسارت توسط اپراتورها به مشترکان سرویس‎های IT

متن خبر

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: موافقتنامه سطح خدمات سرویس‎های اینترنتی (SLA) برای اولین بار در کشور در سال 90 بصورت زنجیره‌ای عملیاتی شد که با اجرای این موافقتنامه و نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی مبلغ 6 میلیارد و 737 میلیون و 766 هزار ریال خسارت از سوی اپراتورها به مشتریان پرداخت شده است.

به گزارش سیتنا، حسن رضوانی با اشاره به اینکه در این زنجیره شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت مخابرات ایران و دارندگان پروانه های ISP، ISDP و PAP حضور دارند، افزود: در راستای ارتقاء حقوق ذی‎نفعان به ویژه مردم، تمامی اپراتورها ملزم به مبادله توافقنامه سطح خدمات سرویس‎های اینترنتی (SLA) با مشتریان خود هستند و در صورت تخلف از تعهدات باید خسارت توافق شده را به مشتریان خود پرداخت کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.