کدخبر :269668 پرینت
30 خرداد 1401 - 09:03

ارسال 12 میلیارد پیام تراکنش بانکی در پیام‌رسان «بله»

پیام‌رسان بانکی «بله» یکی از راه های دسترسی به پیام‌های تراکنشی بانک ملی ایران است و تاکنون بیش از 12 میلیارد پیام اطلاع‌رسانی از این طریق به مشتریان بانک ارسال شده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، پیام‌های تراکنشی بانک ملی ایران از مردادماه سال ۱۳۹۶ علاوه‌ بر پیامک، از طریق اپلیکیشن «بله» نیز در اختیار مشتریان قرار گرفت اما این بانک در اقدام نوآورانه‌ای دیگر و در طرح ارتباطی نوین خود از دوم اسفندماه نیز بام، نشان‌بانک و دستگاه‌های خودپرداز را به گزینه های دسترسی به پیام‌های تراکنشی اضافه کرده است.

از سویی، بانک ملی ایران در راستای توسعه حرکت همه جانبه خود به سمت تحول دیجیتال و چابکی در ارائه خدمات به مشتریان علاوه بر دریافت تراکنش ها، خدمت جذاب «مدیرت مالی شخصی» را نیز در پیام رسان «بله» ارائه کرده که با استفاده از آن امکان دسته‌بندی درآمدها و هزینه‌ها، تحلیل دخل و خرج و انجام حساب و کتاب‌های مالی هم برای مشتریان فراهم شده است.

استفاده از مدیریت مالی شخصی، تحمیل‌نکردن هزینه‌های بیشتر برای دریافت پیامک به مشتریان، دریافت سریع پیامک‌ها به‌ویژه در زمان های اوج (پیک)، حفظ سابقه تمام تراکنش‌ها برای همیشه و امکان مشاهده و دریافت پیام‌های تراکنشی در بسترهای مختلف از جمله مزایای اجرای طرح ارتباطی نوین بانک ملی ایران برای مشتریان است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.