عدم اتصال شمارههای پاسخگویی برای رفع دغدغههای مردم پیرامون مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانهها و قطعی سامانه جامع رفاه ایرانیان!
سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت رفاه و شمارههای راه اندازی شده برای پاسخگویی این وزارتخانه به منظور رفع دغدغههای مردم پیرامون مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانهها، غیر قابل دسترس است و امکان ثبت اطلاعات در سامانه معرفی شده وجود ندارد.
مسعود فاتح - به گزارش خبرنگار سیتنا، به دنبال پیامک ارسالی توسط وزارت رفاه مبنی بر ثبت درخواست و مشخصات دهکهایی که تاکنون یارانه به آنها تعلق نگرفته است و پیامک ارسالی مجدد این وزارتخانه مبنی بر معرفی سایتی به منظور درج اطلاعات خانوار برای دریافت یارانه، پیگیریهای خبرنگار سیتنا از طریق سایت و سرشماره هایی که توسط وزارت رفاه معرفی شده بود بی نتیجه مانده است و نه تنها امکان ارتباط با سرشماره های معرفی شده میسر نشده است، بلکه سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس hemayat.mcls.gov.ir نیز مسدود و با خطای دسترسی مواجه شده است.
گفتنی است روز گذشته وزارت رفاه در اطلاعیه ای از راهاندازی شمارههای پاسخگویی برای رفع دغدغههای مردم در خصوص موضوع مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانهها خبر داد.
اطلاعات اعلامی وزارت رفاه به شرح ذیل اعلام کرد:
۱- افرادی که به هر نحوی از سال ۹۳ به بعد برای یارانهها ثبتنام نکرده و یا از قلم افتاده بودند، لازم است در سامانهای که قرار است سازمان هدفمندی یارانهها در دسترس قرار دهد ثبت نام کنند؛ جزئیات بیشتر در این زمینه در اختیار سازمان هدفمندی قرار دارد.
۲- افرادی که به هر نحوه به دهکبندی خود اعتراض دارند میتوانند از طریق سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت کنند و اگر اطلاعات اعلامی تأیید شود یارانه آنها جبران خواهد شد.
۳- شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ و شماره گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سوالات در این زمینه در اختیار مردم گذاشته میشود.
پیگیری خبرنگار سیتنا تا این لحظه بی نتیجه مانده و نه از طریق سرشماره های اعلامی وزارت رفاه امکان ارتباط وجود دارد و نه از طریق سایت اعلامی این وزارتخانه امکان ورود و ثبت اطلاعات.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید