کدخبر :2681 پرینت
05 خرداد 1391 - 14:10

افتتاح دفتر خاورمیانه ی فیس بوک در دبی

متن خبر

شرکت فیس بوک در هفته‎ی آینده نخستین دفتر خاورمیانه‎اى خود را در دبى افتتاح مى‎کند، تا دسترسى خود به بازار محلى را آسان کند.

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، این افتتاح آن گونه که خبرگزارى اسوشیتد پرس گزارش داده است، موجب آن مى‎شود که ارتباط با شرکت‎ها و شخصیت هاى فعال در منطقه، آسانتر صورت گیرد.

قرار است دفتر منطقه‎اى فیس بوک تلاش خود را بر جلب آگهى دهندگان جدید متمرکز کند و همکارى فیس بوک را با شرکت "Connect Ads" متخصص آگهى هاى دیجیتالى در شبکه اینترنت گسترش دهد. بازارهاى مصر، پاکستان و عراق بالاترین جاذبه را براى دفتر منطقه‎اى فیس بوک خواهند داشت.

افتتاح دفتر فیس‎بوک در اینترنت سیتی دبی از آن روست که شرکت‎هاى "مایکروسافت"، "گوگل"، "یاهو"، "اچ پى"، "دل"، و"انتل"، "سیسکو" و در مجموع بیش از 850 شرکت در این شهرک حضور دارند.

آن گونه که العربیه گزارش داده فیس بوک قرار است کار خود را تنها با 3 کارمند در دبى آغاز کند. مدیریت فیس بوک درباره‎ی افتتاح دفترش مى‎گوید که با توجه به روزافزون کاربران فیس بوک در منطقه، به این اقدام روى آورده است.

دولت قطر بالاترین نرخ کاربرى فیس بوک را در منطقه خاور میانه دارد و از این حیث کشور پنجم در سطح جهان است. کشور امارات دومین کشور خاور میانه از جهت نرخ کاربرى فیس بوک و هفتمین کشور در سطح جهان مى باشد. نرخ این کاربرى در قطر 65.45 درصد و در امارات 64.66 درصد است.

کاربران فیس بوک در مصر 10.74 میلیون نفر مى باشند و در عربستان سعودى 5.3 میلیون نفرند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.