کدخبر :267794 پرینت
21 فروردین 1401 - 18:21

16 سامانه کسب‌وکار وزارت ارشاد به درگاه ملی مجوزهای کشور متصل شد

معاون توسعه‌مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اتصال 16 سامانه صدور مجوز این وزارتخانه به درگاه ملی مجوزهای کشور خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سید محمود اسلامی با اشاره بر اینکه در راستای تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، این وزارتخانه تاکنون 16 سامانه صدور مجوز خود را به درگاه ملی متصل کرده است،گفت: تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار با تکیه بر سه عامل کاهش زمان، کاهش هزینه و کاهش مراحل صدور انجام شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: متقاضیان مجوزهای مربوط به سازمان امور سینمایی، مرکز توسعه فناوری اطلاعات، معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، معاونت فرهنگی،معاونت هنری، دبیرخانه رسیدگی به امور مراکز فرهنگی و بنیاد ملی بازی های رایانه ای می توانند با مراجعه به درگاه ملی مجوزهای کشور از این خدمات استفاده کنند.
رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی، توسعه و ترویج فرهنگ کسب و کار ایران، با بیان اینکه مرکز توسعه فرهنگ، هنر و فناوری اطلاعات وزارت ارشاد در تلاش است تا تمامی خدمات این وزارتخانه به درگاه ملی متصل شود، تصریح کرد: درگاه ملی مجوزهای کشور باعث تسهیل صدور مجوزهای کسب‌ وکار، شفافیت، عدالت و حذف مقررات دست و پاگیر خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.