کدخبر :267670 پرینت
17 فروردین 1401 - 15:46

۹۵ هزار تماس با سامانه ملی سفر ثبت شد

مدیر‌کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی گفت: تلاش شد در ایام نوروز پاسخ به شکایت‌های مطرح شده در سامانه ملی سفر ظرف ۲۴ ساعت انجام شود و از مجموع ۹۵ هزار تماسی که با سامانه گرفته شد، حدود هزار و ۷۰۰ مورد شامل شکایت بود و تاکنون بیش از ۷۰ درصد شکایت‌ها پاسخ داده شده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، یحیی نقی‌زاده محجوب، مدیر‌کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در نشست خبری عملکرد نوروزی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: «امسال علاوه‌بر سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹، امکان ثبت شکایات در سامانه به شکل برخط وجود داشت و رسیدگی به آنها همزمان از طریق ناظران ستاد و استان‌ها انجام می‌شد.»

او با بیان اینکه استانداری‌ها به رؤسای ستاد استانی دسترسی داشتند، افزود: «سعی بر این بود که ظرف ۲۴ ساعت پاسخ‌گویی انجام شود، از مجموع ۹۵ هزار تماسی که با سامانه گرفته شد، حدود هزار و ۷۰۰ مورد شامل شکایت بود و تاکنون بیش از ۷۰ درصد شکایت‌ها پاسخ داده شده است.»

مدیر‌کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: «علاوه‌بر نظارت سامانه‌ای، نظارت‌های حضوری و بازدید نیز پیگیری شد. در این مدت ۱۷ هزار بازدید از طریق ناظران استانی و ۱۶۳ مورد نظارت نامحسوس انجام شد.»

او ادامه داد: «از میزان شکایات ثبت شده ۴۹۳ مورد مربوط به اماکن اقامتی، ۳۳۴ مورد دفاتر خدمات مسافرتی، ۱۷۸ مورد اماکن گردشگری، ۱۰۱ مورد اماکن پذیرایی و ۵۰۰ مورد به سایر اماکن اختصاص داشت.»

نقی‌زاده محجوب در پایان خاطرنشان کرد: «همچنین هزار و ۵۱۵ مورد تذکر، ۲۹۷ مورد اخطار، ۱۵۰ مورد تعلیق و تعطیلی واحدها و بیش از ۷۰۰ مورد پیشنهاد تشویق داشتیم.»

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.