کدخبر :267622 پرینت
16 فروردین 1401 - 10:55

انسجام مدیریتی یک تحول اساسی برای مخابرات خواهد بود

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: مدیریت هزینه و نقدینگی از برنامه‌های راهبردی شرکت مخابرات است و انسجام مدیریتی ایجاد شده به همراه اجرای برنامه تحولی شرکت، نویدبخش سالی پررونق برای مجموعه مخابرات در سراسر کشور است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر ابراهیم محمودزاده رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در نشست شورای مدیران مخابرات با توضیح وضعیت کلی شرکت در سال گذشته و حال حاضر عنوان کرد: با توجه به نکات پیش گفته، در آغاز سال ۱۴۰۱ بسیار امیدواریم تا شرایط شرکت به وضعیت مطلوب تری از هر لحاظ برسد و اجرای همین مورد، یک تحول اساسی برای شرکت خواهد بود.

وی با بیان اینکه اخلاص در کارها و یکپارچگی و هم افزایی در فعالیت ها، موجب جبران نقیصه ها می شود، اضافه کرد: امسال باید علاوه بر کار و فعالیت بیشتر، شعار محوری تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین را سرلوحه برنامه های خود قرار دهیم.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: در سال جاری، مخابرات مناطق باید کاملا از لحاظ نوع فعالیت متحول شودو با تلاش مضاعف ستاد شرکت و تمام مناطق مخابراتی بر طبق راهبرد مدیریت هزینه و نقدینگی ، وضعیت کلی شرکت به سمت بهبود کلی پیش رود.

محمودزاده اعلام کرد: تغییر و تحول در شرایط حاضریک موضوع بسیار جدی در مخابرات است که لازمه آن، استفاده حداکثری از منابع موجود و بهینه سازی این منابع است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.