کدخبر :267435 پرینت
09 فروردین 1401 - 11:07

ضرورت کمک دولت به سازمان‌های ارائه دهنده خدمت

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: ۸۲ درصد از درآمد شرکت مخابرات ایران صرف نیروی انسانی می‌شود و با هزینه‌های تدوین شده در سال جدید دولت باید به سازمان‌های ارائه دهنده خدمت کمک کند تا فضای توسعه مهیا شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر ابراهیم محمودزاده رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران دردیدار نوروزی معاونان و مدیران افزود: شرکت مخابرات ایران بر طبق مصوبات دولت و همچنین فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم عوض شدن نگاه به تولید و تغییر ذهنیت ها، شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین به عنوان شعار امسال به معنای واقعی کلمه در مخابرات جاری است.

وی با اشاره به اینکه نوزوز آغاز یک نگاه تحول گرا در طبیعت و در تمام اجزای هستی است گفت: مجموعه حاکمیت و دولت نیز با تبعیت از نوروز به عنوان آغازی دوباره، باید این نگاه تحول گرا را در تمام اجزا به ویژه به حرکت دراوردن چرخه تولید و اشتغال در بخش مخابرات جاری و ساری سازد.

محمودزاده شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین را اجرایی در مخابرات عنوان کرد و گفت: با حمایت دوستان دولتی، می توانیم علاوه بر حفظ اشتغال آفرینی موجود ، با تغییرات مثبت به نفع مخابرات به سمت همکاری های اساسی و گسترده با دانش بنیان ها با هدف حمایت از اشتغالزایی حرکت کنیم.

وی با اشاره به پیچیدگی های موجود در منابع انسانی ،برهمکاری و همفکری مناطق در زمینه تاکید کرد و اظهار داشت : با همفکری مناطق در ساختار اعتدال بیشتر ایجاد شود و با اصلاح فرآینده ها باید به درک درستی از استراتژیک برای توسعه دست یابیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.