کدخبر :265791 پرینت
12 بهمن 1400 - 08:59

برنامه‌ریزی برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در کشور

معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات از اهتمام و برنامه‌ریزی در بخش‌های دولت الکترونیکی، تکمیل و توسعه شبکه ملی اطلاعات، افزایش سهم اقتصاد دیجیتال، گسترش تبادلات پستی و توسعه فناوری‌های فضایی در کشور خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از اداره ارتباطات استان بوشهر، هادی اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات با حضور در جلسه شورای مدیران حوزه ICT استان بوشهر با مدیران در خصوص مشکلات کاری دستگاه های تابعه بحث و تبادل نظر کرد.

وی با اشاره به وجود مشکلات احتمالی در روند اجرای فعالیتهای استانی در بخشهای مختلف، به ارائه راهکارها با توجه به ظرفیت های استانی تاکید کرد.

اصلان زاده از اهتمام و برنامه ریزی در بخش های دولت الکترونیکی، تکمیل و توسعه شبکه ملی اطلاعات، افزایش سهم اقتصاد دیجیتال، گسترش تبادلات پستی و توسعه فناوری های فضایی خبر داد.

معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات همچنین با حضور در اداره کل پست استان، با کارمندان و ارباب رجوع و به ویژه نامه رسان‌ها در خصوص مشکلات موجود گفتگو و از واحدهای تجزیه،قبول و ارسال بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن بیان اهمیت و لزوم اجرای دقیق تکالیف وزارت ارتباطات در ایجاد شفافیت، مبارزه با فساد، ارتقای کارآمدی و بسط عدالت از طریق خدمات هوشمند، به موضوع احترام به کارمند و صیانت از حقوق مردم نیز تاکید کرد.

اصلان زاده افزود: حفظ امانت داری در انجام وظایف محوله به اداره کل پست و صیانت از حقوق مردم و احترام به کارمند اهمیت بسیار زیادی دارد.

علی سملیان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، نیز به راه اندازی و استفاده از دیتا سنتر بمنظور حمایت از شرکتهای دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا اشاره و به فعال سازی کسب و کارهای نوپا در روستاها تاکید کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.