کدخبر :264675 پرینت
04 دی 1400 - 23:01

ورود رسمی گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده «هایسنس» به بازار ایران

گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده برند چینی «هایسنس» (Hisense) توسط شرکت «تسک میران» با محدوده‌ی قیمتی ۲ الی ۴.۵ میلیون تومان وارد کشور شده است و این شرکت در نظر دارد تا طی شش ماه پنج درصد از سهم بازار گوشی‌های تلفن همراه ایران را در اختیار بگیرد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، شرکت «تسک میران» که در سال‌های اخیر از اصلی‌ترین واردکنندگان برند شیائومی به ایران بود، با برگزاری یک نشست خبری اعلام کرد که گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده برند چینی «هایسنس» (Hisense) را در بازه قیمت ۲ الی ۴.۵ میلیون تومان وارد کشور کرده است.

«رویا عباس‌زاده منتظری»، مدیرعامل تسک میران، در ابتدای این مراسم گفت: با توجه به شرایط اقتصادی دنیا که با شیوع ویروس کرونا و با خسارت های جبران ناپذیری که بر اقتصاد جهانی و به طبع آن بر اقتصاد ایران وارد کرده است در جهت رفع نیازهای مردمی و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، شرکت اقدام به وارد کردن گوشی های جدید با برند هایسنس و با قیمت های مناسب کرده تا تمامی اقشار جامعه کشور بتوانند با تکنولوژی و فناوری روز دنیا پیش بروند.

ورود رسمی گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده «هایسنس» به بازار ایران

منتظری افزود: شرکت توانسته است با جذب مدیران خبره و زبده در بخش فروش و بازاریابی و همچنین خدمات پس از فروش و تامین قطعات اورجینال بستر مناسبی را برای حضور این محصول جدید در بازار فراهم آورد.

وی گفت: اکنون تسک میران به دنبال توسعه در دو بخش کلیدی است: توسعه در بخش واردات، چه از نظر حجم و چه از نظر تنوع، و همچنین توسعه در بخش خدمات پس از فروش جهت افزایش رضایت مشتریان.

وی با بیان اینکه تسک میران می‌خواهد به شکل مولتی برند به کار خود ادامه دهد، گفت: گوشی‌های هایسنس مقرون به صرفه هستند و با توجه به جمعیت بالای کشورمان و تنوع در درخواست‌های مصرف کنندگان، برند هایسنس در ایران از استقبال مناسبی برخوردار خواهد شد.

در ادامه، «مرتضی درویش»، مدیر بازاریابی تسک میران نیز اعلام کرد که عرضه گوشی‌های هایسنس اولین قدم جهت مولتی برند شدن شرکت تسک میران است.

ورود رسمی گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده «هایسنس» به بازار ایران

او گفت کاربران می‌توانند با گارانتی تسک میران از اصل بودن کالا و قیمت مناسب اطمینان داشته باشند.

درویش توضیح داد: شرکت هایسنس تراشه و صفحه نمایش ساخت خودش را در موبایل‌هایش استفاده می‌کند که باعث کاهش قیمت بین ۲۵ تا ۴۰ درصد نسبت به سایر نمونه‌های مشابه می‌شود. ما با توجه به همین بینش هایسنس، تصمیم گرفتیم با این شرکت کار کنیم تا کاربران با قیمت پایین به تکنولوژی‌های روز دسترسی داشته باشند.

مدیر بازاریابی تسک میران همچنین اعلام کرد که در گام اول، ۴ مدل از گوشی‌های هایسنس از رده اقتصادی تا میان‌رده، وارد بازار ایران شده‌اند و در آینده موبایل‌های پرچمدار این شرکت نیز در بازار عرضه می‌شوند. ۴ مدلی که با قیمت حدود ۲ الی ۴.۵ میلیون تومان در بازار عرضه شده‌اند به این شرح هستند:

  •   E30 Lite با شعار مقرون به صرفه!
  •  E50 Lite با شعار سفر را آغاز کن!
  •   E50 با شعار جوانی بدون محدودیت!
  • H50 Lite با شعار جوانی همه‌چیز در جزئیات!

مزایای گوشی‌های هایسنس

قیمت پائین
یکی از گزینه‌های مهم در خرید گوشی هوشمند، قیمت آن است. کاربرانی که قصد خرید گوشی هوشمند را دارند، نباید فراموش کنند که کیفیت بالا در برخی گوشی های موجود در بازار، هزینه سنگینی را برای آنان به همراه خواهد داشت. اما گوشی های هوشمند هایسنس، درکنار ارائه امکانات متنوع، هزینه کمتری را نیز به همراه خواهند داشت.
صفحه ‌نمایش فوق‌العاده
هایسنس با تولید تلویزیون ‌ها و مانیتورهای سه‌بعدی تاکنون به عنوان یکی از قطب ‌های سازنده‌ تلویزیون در جهان شناخته شده است، بنابراین استفاده‌ این برند از صفحه ‌نمایش‌های با کیفیت در انواع گوشی های هایسنس دور از ذهن نیست. کیفیت صفحه‌نمایش‌ها در گوشی‌ های جدید هایسنس که توسط تسک میران به بازار موبایل ایران وارد شده، کاملاً مشهود است.
کاربرد آسان
اگرچه سیستم عامل اندروید بر گوشی ‌های هایسنس نصب شده، اما پس از گذشت دو دهه از ساخت گوشی توسط این کمپانی، محصولات هایسنس از رابط کاربری مخصوصی استفاده نمی‌نمایند. نداشتن رابط کاربری موجب آسان شدن کار برای مصرف‌کنندگان می‌گردد. پس هر فردی می‌تواند به‌راحتی و بدون پیچیدگی از این گوشی ‌های هوشمند استفاده کند.
گارانتی معتبر
پس از آن ‌که محصول هوشمند با گارانتی رسمی تسک میران خریداری شد، دوران ۱۸ ماهه‌ی گارانتی آغاز می‌گردد. طی این مدت، خریدار می‌تواند در صورت بروز هرگونه موردی با کانال‌های ارتباطی تسک میران تماس حاصل کند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

ویژه‌ترین گوشی هایسنس گوشیهای با صفحه جوهر الکترونیک رنگی (یا همان e-ink color) هستش. مثل گوشی A7 CC. اما متاسفانه در تماسی که با این شرکت گرفتم به کلی از این مدلها بی اطلاع بود! حالا من بهشون گفتم که چنین گوشیهای جالبی دارند. امیدواریم که اضافه کنند. برای چشم مناسب هستند به ویژه برای مطالعه و استفاده طولانی مدت. و چون مصرف انرژی صفحه نمایش خیلی کم است، باتریش ۳ تا ۴ روز شارژ داره.
درود بر شما دوست گرامی
شما نسبتا درست میفرمایید. تکنولوژی صفحه جوهری اختراع کمپانی هایسنس هست و ماهم روی این موضوع یعنی قدرت هایسنس در تولید صفحه های نمایش در مراسم رونمایی زمان زیادی گذاشتیم.
اما این تکنولوژی فعلا در مسیر اصلاح قرار داره و به دلیل عدم نمایش خوب رنگ های گرم و مشکلات صفحه نمایش زیر نور افتاب هنوز به تولید انبوه نرسیده و مرحله آزمون و خطا رو سپری میکنه. طبیعی هست تمام اعضای شرکت ما به تمام مسائل مربوط به نوآوری اشراف نداشته باشن. شما برای مطرح کردن سوال های این چنینی با تیم بازاریابی ما در ارتباط باشید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.