کدخبر :2636 پرینت
01 خرداد 1391 - 13:24

از آیفون 5 تا iCar + تصاویر

متن خبر

سیتنا - در هفته گذشته چند فناوری جدید وارد بازار شده است که در اینجا تعدادی از این فناوری ها را به شما معرفی می کنیم.
ویندوز 8: چند ماهی می شود که ویندوز 8 رونمایی شده و البته چیزهای مختلفی نیز در آن دیده می شود. در نسخه جدیدی که مایکروسافت ارائه داده است شما همچنان دکمه استارت را در پایین صفحه نمی بینید و همچنین پنجره ها نیز به شکل قدیمی باز گشته است و دیگر شیشه ای نیستند. باید منتظر تغییرات بسیار بزرگترین نیز باشیم.
 

Synergy Aircraft: این هواپیما با طراحی بسیار جالبی که دارد با هدف تبدیل شدن به هواپیماهای شخصی ساخته شده است. این هواپیما بسیار سبک بوده و هدایت آن نیز بسیار اسان است به طوری که با کلاس های آموزشی ساده نیز می توان پرواز کردن با ان را یاد گرفت.

 
  

پورشه 918: پورشه یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده خودرو است و این شرکت به تازگی عکس هایی را از خودروی هیبریدی اش نشان داده است که در حد نمونه است. این خودرو دارای دو موتور الکتریکی است و می تواند قدرت 770 اسب بخاری را با موتور اصلیش ایجاد کند. این ماشین قرار است سال آینده به طور رسمی رونمایی شود.

  

لپ تاپ لنووو: در حالی که لپ تاپ های نازک یا همان UltraBook  ها بسیار پر طرفدار شده اند شرکت لنووو نازکترین الترابوک را ارائه کرده است. این الترابوک دارای یک صفحه نمایش 14 اینچی است و همچنین پردازنده آن نیز دارای سیستم IvyBridge است که آخرین پردازنده موجود در بازار است.

 
  

آیفون5: بازار شایعات در مورد آیفون بعدی این روزها بسیار زیاد است به طوری که هر روز اطلاعات جدید از آن به بیرون درز می کند. این بار نیز یک منبع آگاه گفته است صفحه نمایش آیفون بعدی در حد 4 اینچ خواه بود و تصاویری نیز از آن به بیرون درز کرده است. البته تغییرات بسیار زیادی در این مورد دیده نمی شود.

  

iCar: شرکت اپل دوست ندارد در هیچ صنعتی عقب بماند و همچنین آن ها سعی دارند تا آرزوی استیئ جابز را نیز برآورده کنند. این شرکت به تازگی طرح هایی را برای یک خودرو ارائه داده است. طرح هایی که از این خودرو ارائه شده است بسیار مفهومی هستند و البته بسیار ساده هستند.

  

  

منبع: مشرق نیوز

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.