کدخبر :262654 پرینت
01 آبان 1400 - 14:05

پیام تبریک رئیس هیات مدیره اتحادیه مخابرات به معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات

در پی انتصاب «علی‌اصغر انصاری» به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین مجری و دبیر شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات، «داوود ادیب» رئیس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات پیام تبریکی صادر کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، متن پیام تبریک «داوود ادیب» رئیس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات به «علی‌اصغر انصاری» معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر انصاری
سلام علیکم
انتخاب شایسته جنابعالی از سوی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و ‌شایستگی های برجسته آن برادر گرامی در صحنه های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی می باشد.
قطعا رشد و توسعه صنعت کشورمان، مدیون تلاش و مجاهدت بی وقفه و بی دریغ مدیران و متخصصانی است که دانش، تخصص و تعهد خود را سرمایه ای برای سر بلندی و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این شرایط خطیر قرار داده‌اند.  
بدینوسیله انتخاب شایسته جنابعالی را در مسئولیت خطیر معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی تبریک عرض نموده‌، از درگاه ایزد منان برای جنابعالی، مزید توفیقات جهت خدمتی سرشار از شور و‌ نشاط در راستای رشد و شکوفایی کشور مسئلت داریم.

انتهای پیام

 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.