کدخبر :2620 پرینت
31 اردیبهشت 1391 - 15:24

تخته ی الکترونیکی Big Pad شارپ به نمایش درآمد + تصاویر

متن خبر

سومین نمایشگاه وسایل آموزشی و کمک‌آموزشی 2012  IT Solutions در‌ حالی دیروز در توکیو به‌ کار خود پایان داد که شارپ برای اولین‌بار محصول جدید کمک‌آموزشی خود را که مخصوص استفاده در مدارس و کلاس‌های درسی است و Big Pad نام دارد، به‌ نمایش گذاشت.

 

به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، این تخته‌سیاه الکترونیکی بزرگ که 1.5 متر طول و 5.3 متر عرض دارد، مجهز به‌حسگرهای لمسی است که قابلیت‌های نوشتاری و طراحی بر روی آن را به‌خوبی پشتیبانی می‌کند.

 

صفحه نمایش این تخته الکترونیکی شامل هشت نمایشگر 60 اینچی است که در نوع خود بزرگترین تخته آموزشی محسوب می‌شود.

 

 

این LCD بزرگ، تصاویر و نوشته‌های مورد نیاز جهت تدریس را بسیار شفاف‌تر و دقیق‌تر از پروژکتورهای رایج در کلاس‌های درس نمایش می‌دهد و علاوه بر آن امکان نگارش متن، پخش ویدئو و اتصال به اینترنت را نیز فراهم می‌کند.

 

دموی تبلیغاتی این تخته الکترونیکی که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت، مربی بهداشت مدرسه‌ای را نشان می‌دهد که در حال آموزش اطلاعات بهداشتی به دانش‌آموزان است.

 

 

از تخته‌سیاه مذکور که نسل دهم پنل‌های غول‌پیکر شارپ محسوب می‌شود، همچنین می‌توان جهت نمایش و آموزش مشارکتی و دو‌سویه مطالبی مانند اطلاعات تغذیه‌ای دانش‌آموزان در طول روز که در سال‌های اخیر بحث چالش‌برانگیزی در سلسله مباحث بهداشت مدارس به‌شمار می‌رود، نیز بهره برد.

 

شارپ در این نمایشگاه یک تبلت مخصوص آموزش دانش‌آموزان در کلاس‌های درسی را نیز به نمایش گذاشت.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.