کدخبر :2603 پرینت
30 اردیبهشت 1391 - 19:55

پرداخت وام اینترنتی با خالی کردن حساب!

متن خبر

رییس پلیس فتای کرمانشاه از دستگیری افرادی که با ایجاد سایت اینترنتی پرداخت وام، اقدام به کلاهبرداری از کاربران کرده بودند، خبرداد.

به گزارش سیتنا، سرهنگ زحمتکش دراین‌باره گفت: در راستای تامین هرچه بیشتر امنیت کاربران در فضای مجازی و کاهش جرایم و کلاهبرداری‌ها در این فضا، کارشناسان پلیس فتا با سایتی که از بازدیدکنندگانش خواسته بود برای دریافت وام کلیه اطلاعات بانکی خویش از جمله کد ملی، شماره کارت، شماره حساب و .... را در آن ثبت کنند، مواجه شدند.

وی با بیان اینکه دراین سایت از کاربران متقاضی وام خواسته شده بود در قبال درخواست هریک میلیون وام باید 200 هزار تومان در حسابشان موجودی داشته باشند، گفت: با توجه به اینکه این کار مشکوک به کلاهبرداری بود، ماموران پس از هماهنگی قضایی آن را فیلتر و تحقیقات در خصوص دایرکنندگان آن را آغاز کردند که سرانجام در بررسی‌ها واستعلام‌های صورت گرفته متهمان شناسایی و درحین متواری‌شدن دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، به گفته رییس پلیس فتای کرمانشاه، تاکنون 20 مالباخته شناسایی و متهمان روانه زندان شدند.

زحمتکش دراین‌باره از کاربران خواست به هیچ عنوان اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و به هنگام خریدهای اینترنتی و رویت صفحاتی مشابه به صفحات این پرونده هوشیار باشند و قبل از هرگونه اقدامی، از صحت این سایت‌ها و صفحات مطمئن شوند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.