سونی با خرید Crunchyroll به غول صنعت پخش آنلاین تبدیل شد
شرکت سونی اکنون رسما صاحب هر دو شرکت Crunchyroll و Funimation است، چون بخش سونی پیکچرز این شرکت، دیروز قرارداد خرید ۱.۱۷۵ میلیارد دلاری Crunchyroll را تکمیل کرد. بعد از بسته شدن این قرارداد، تونی وینچیکوئرا مدیرعامل سونی پیکچرز گفت که هدف این شرکت "ایجاد یک تجربه مشترک متحرک انیمه در اسرع وقت" است.
به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نوشت: شرکت سونی Crunchyroll را از AT&T با قیمت ۱.۱۷۵ میلیارد دلار خرید.
سونی نگفت که چه زمانی میتوانیم شاهد چنین اتفاقی باشیم و آن "تجربه" چه شکلی خواهد بود. در حال حاضر، Funimation و Crunchyroll به عنوان پلتفرمهای جداگانه فعالیت خواهند کرد و جزئیات کمی از همکاری وجود دارد.
وینچیکوئرا گفت: "با اضافه شدن Crunchyroll، ما فرصتی بی سابقه داریم تا مانند گذشته به طرفداران انیمه خدمت کنیم و تجربه انیمه را در هر پلتفرم و بستری که انتخاب میکنند، از جمله تئاتر، رویدادها، سرگرمیهای خانگی، بازیها، پخش، تلویزیون و ... ارائه دهیم. از طرفداران میخواهم انیمه را تجربه کنند.
افزایش مشترکین شرکت کرانچی رول
سونی در ابتدا اعلام کرده بود که Crunchyroll را از AT&T در پایان سال ۲۰۲۰ خریداری میکند. در آن زمان، این سرویس گفت که سه میلیون مشترک و بیش از ۹۰ میلیون کاربر ثبت شده در بیش از ۲۰۰ کشور جهان دارد. حالا کمتر از یک سال بعد، Crunchyroll خاطرنشان میکند که این تعداد به ترتیب به پنج میلیون و ۱۲۰ میلیون افزایش یافته است.
کرانچی رول یک توزیعکننده، ناشر و شرکت صدور مجوز آمریکایی است که بر روی انیمیشن انیمه، مانگا و درام تمرکز دارد و در سال ۲۰۰۶ توسط گروهی از دانشگاه کالیفرنیا، فارغالتحصیل برکلی تأسیس شد.
کرانچیرول دارای دفاتری در سان فرانسیسکو، لس آنجلس، کیشیناو و توکیو بوده و عضو انجمن انیمیشن ژاپنی (AJA) است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید