کدخبر :259517 پرینت
04 مرداد 1400 - 09:41

چه دلایلی باعث خستگی مخاطبان از دنبال کردن یک حساب توئیتری می‌شود؟

افرادی که در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنندگان زیادی دارند باید نکاتی را بدانند که رعایت آن ها باعث از دست ندادن مخاطبانشان می‌شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربی، نوشت: هر روز، اینفلوئنسر‌های شبکه‌های اجتماعی تلاش می‌کنند دنبال کنندگان بیشتری به دست آورند و آن‌ها را درگیر پست‌های خود کنند. اما در عین حال، بعضی اوقات اشتباهاتی مرتکب می‌شوند که باعث می‌شود تعداد دنبال کنندگان آن‌ها کاهش یابد.

یک تیم طراحی وب سایت برخی از این اشتباهات را عنوان کرده که ممکن است تأثیرگذاران متوجه آن‌ها نشوند:

انتشار توئیت به صورت روزانه

در مورد نحوه ارسال محتوا هیچ قانون واحدی وجود ندارد، اما به عنوان مثال توئیتر یک برنامه سریع و پرمخاطب است؛ بنابراین، اگر کاربر محتوای روزانه خود را ارسال نکند، دنبال کنندگان ترجیح می‌دهند حساب‌های دیگر را دنبال کنند. همچنین باید روزانه بیش از یک توئیت ارسال کند، به خصوص اگر مخاطبان با محتوا تعامل داشته باشند.

ارسال محتوا نه کم نه زیاد

از طرف دیگر، نباید در انتشار توئیت زیاده روی کرد. کاربران درصد متوسطی از به روزرسانی‌ها را دوست دارند و نباید بیش از حد تایم لاین را شلوغ کرد.

انتشار تبلیغات تجاری

توئیتر یک رسانه خوب برای ارسال تبلیغات است، اما این تنها هدف این شبکه اجتماعی نیست، اگر کاربر فقط در حال ارسال تبلیغ باشد، دنبال کنندگان متوجه این موضوع می‌شوند و از دنبال کردن او صرف نظر می‌کنند.

[node:title]

عدم پاسخ به پیام‌ها

تلاش مخاطب برای نزدیک شدن به اینفلوئنسر به این معنی است که او به این ارتباط نیاز دارد، به همین دلیل است که در وهله اول این پلتفرم‌ها را شبکه‌های اجتماعی می‌نامند؛ بنابراین، دنبال کنندگان ترجیح می‌دهند کسانی را که پاسخی به پیام‌های آن‌ها نمی‌دهند را نادیده بگیرند.

کسالت بار بودن محتوا

آیا آنچه اینفلوئنسر می‌گوید مهم است؟

هرکسی که تعداد زیادی فالوئر داشته باشد باید مطمئن شود محتوایی که تولید می‌کند مخاطبان خاص و عام را هدف قرار می‌دهد و نباید فقط برای یک عده افراد خاص محتوا تولید کند. مطالب باید ارزشمند، جالب و به صورت اطلاعات کاربردی باشد.

حساب‌های مشابه

هیچ دلیلی وجود ندارد که کاربران دو حساب را که محتوای یکسانی ارائه می‌دهند دنبال کنند. بهتر است اینفلوئنسر‌ها مدام متوجه آنچه رقبا ارسال می‌کنند، باشند و محتوای متفاوتی ارائه دهند.

کاهش کیفیت پست‌ها

مخاطبان ممکن است به دلیل کیفیت پایین، مانند کمبود ایده و تکرار پیام‌های قدیمی، علاقه و اشتیاق خود را نسبت به پست‌ها از دست بدهند و اینجاست که اینفلوئنسر‌ها باید ایده‌ها و محتوا‌های جدید تولید کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.