تغییر رویهی یوتیوب در نشر تبلیغات سیاسی و شرطبندی
یوتیوب اعلام کرد از این پس، تبلیغات سیاسی، شرطبندی و مواردی از این دست را دربخش بالایی صفحه سایت خود منتشر نخواهد کرد.
به گزارش سیتنا، مهر به نقل از رویترز، نوشت: یوتیوب روز گذشته اعلام کرد از این پس تبلیغات سیاسی، مواد الکلی، قمار و داروهای نسخهای را در بخش بالای صفحه خود نمایش نخواهد داد.
این شبکه اجتماعی با ارسال ایمیلی به آگهی دهندگان اعلام کرد تغییر در ساختار مبتنی بر اقدامی است که سال گذشته برای تعطیل کردن تبلیغات بالای صفحه به صورت شبانه روز انجام شده است.
به این ترتیب یوتیوب رزرو تبلیغات تمام صفحه را تعطیل کرده و آن را با فرمت های هدفمندتر جایگزین میکند. قبلاً در انتخابات ریاست جمهوری ٢٠٢٠ میلادی، دونالد ترامپ تبلیغات بالای صفحه یوتیوب را رزرو کرده بود.
یک سخنگوی گوگل در بیانیهای ایمیلی نوشت: ما به طور مرتب ملزومات تبلیغاتی خود را بررسی میکنیم تا تضمین شود میان نیازهای آگهی دهندگان و کاربران توازن ایجاد کنیم. معتقدیم این آپدیت براساس تبلیغاتی است که سال قبل در فرایند رزرو تبلیغات بالاصفحه ایجاد کردیم که به تجربه بهتری برای کاربران منجر میشود.
طبق اعلام گوگل تغییرات در برجستهترین واحد تبلیغاتی اش از هم اکنون اجرایی شده است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید