کدخبر :2576 پرینت
29 اردیبهشت 1391 - 13:11

افتتاح باشگاه خبرنگاران پلیس

متن خبر

معاون اجتماعی ناجا از راه اندازی باشگاه خبرنگاران پلیس خبر داد و گفت: به منظور ارتقاء احساس امنیت و اصلاح امور در جامعه این باشگاه راه‌اندازی شده است.

به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بهمن کارگر از افتتاح باشگاه خبرنگاران پلیس در ناجا خبر داد و گفت : تمامی هموطنان می‌توانند از مشکلات شهر و یا محله خود خبر، فیلم و یا عکس تهیه کنند و برای نیروی انتظامی از طریق ایمیل به آدرس info@police.ir ارسال کنند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی بیان داشت: نیروی انتظامی در جهت بهره‌برداری صحیح از توانمندی‌ها و علاقه مردم در انعکاس بی‌نظمی‌ها به منظور ارتقاء احساس امنیت و اصلاح امور در جامعه اقدام به ایجاد باشگاه خبرنگاران پلیس کرده است.

 کارگر اظهار داشت: نیروی انتظامی با ایجاد این فضا، از تمام علاقه‌مندان و خبرنگاران می‌خواهد تا خبرها و فیلم‌ها و عکس‌های خود را که مربوط به حوزه نظم و امنیت و یا عملکرد ناجا است را به این باشگاه ارسال کنند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با اشاره به زیر مجموعه‌های این باشگاه گفت: جذب خبرنگاران افتخاری و یا شهروند خبرنگار ایجاد پاتوق گفتگو در خصوص آسیب‌های اجتماعی با حضور مسئولان و ایجاد انجمن حادثه‌نویسان، ایجاد سایت خبری به منظور انتشار گزارش ها و اخبار از اهداف این باشگاه خواهد بود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.