کدخبر :255935 پرینت
13 فروردین 1400 - 22:57

علی خطیر در محرومیت آل کثیر نقشی داشت؟

مشاور حقوقی سابق باشگاه پرسپولیس نسبت به گزارش‌های داخلی در محرومیت آل‌کثیر توضیحاتی ارائه داد.

متن خبر

به گزارش ایران پژواک، امیرساعد وکیل در پاسخ به این سوال که آیا گزارشی از داخل ایران در محرومیت آل کثیر نقش داشت، اظهار داشت: صادقانه بگویم اصلا چنین چیزی نبود. آن زمان هجمه‌هایی علیه علی خطیر شد و هواداران پرسپولیس می‌گفتند از داخل ایران گزارشی رفته که باعث محرومیت عیسی آل کثیر شده است، اما اگر بخواهم به اخلاق پایبند باشم، باید صادقانه بگویم اصلا چنین چیزی نبود و هیچ گاه در رای کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه آل کثیر به گزارشی که از ایران آمده باشد، استناد نشد.

وی ادامه داد: اساس شکل گیری این پرونده، شکایتی بود که از آل کثیر به اتهام حرکت نژاد پرستانه شد و گزارش ناظر بازی و فیلم و عکس‌های موجود از صحنه شادی گل آل کثیر مورد استناد قرار گرفت. ما تلاش کردیم با ارائه مدرک و دفاعیه و گواهی شهود، مهاجم پرسپولیس را از اتهام نژاد پرستی که هنوز هم معتقدم تهمت بود و صحت نداشت، تبرئه کنیم، اما در جریان دادرسی کنفدراسیون فوتبال آسیا از یک سازمان بین المللی که در زمینه نژاد پرستی فعالیت می‌کند، استعلام گرفت و متاسفانه آن‌ها هم اعلام کردند این شادی گل، مصداق حرکت نژاد پرستانه و تحقیر یک نژاد خاص است. در هیچیک از بندهای حکم محرومیت که علیه آل کثیر صادر شد، به این مضوع اشاره نشده که گزارشی از ایران باعث محرومیت او شده باشد.

وکیل سابق پرسپولیس با اشاره به ماجرای شکایت النصر گفت: در پرونده شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس که با پیروزی ما همراه بود، گزارش‌هایی از ایران علیه پرسپولیس رفت که البته ارتباطی به معاون سابق استقلال نداشت، ولی متاسفانه به هرحال تلاش‌هایی از داخل ایران شده بود که پرسپولیس در این دعوای حقوقی مقابل النصر بازنده شود، اما به لطف خدا در این پرونده پیروز شدیم. در ماجرای دستور موقت برای حضور آل کثیر در فینال هم که از سوی دیوان رد شد، باز هم متاسفانه عده‌ای از داخل کارشکنی کردند و گزارش‌هایی از داخل ایران برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند، اما در محرومیت این بازیکن گزارشی از ایران دخیل نبود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.