کدخبر :2552 پرینت
27 اردیبهشت 1391 - 20:24

برگزاری جشنواره‎ی فاوا بدون حضور رئیس جمهور

متن خبر

در حالی که وزارت ارتباطات تصمیم داشت مانند سال گذشته، بهترین‌های حوزه ارتباطات را در یک جشنواره ملی و در حضور رئیس جمهور انتخاب کند،صبح روز چهارشنبه دکتر احمدی نژاد به سفر استانی رفت و رحیمی را به جای خود راهی فاوا کرد.

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری فارس، جشنواره ملی فاوا (فناوری اطلاعات و ارتباطات) 27 اردیبشهت به مناسبت روز ارتباطات و با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سال پیش این جشنواره را با حضور رئیس جمهور برگزار کرده بود.

گویا خاطره خوش پارسال، مسئولان وزارت ارتباطات را بر آن داشته بود که این بار نیز با حضور رئیس جمهور بر جلوه ملی جشنواره انتخاب بهترین‌های حوزه ICT تاکیدی دوباره کنند.

قرار بود جشنواره با حضور رئیس جمهور برگزار شود؛ تدابیر امنیتی نیز لحاظ شده بود؛ اما صبح چهارشنبه با سفر استانی احمدی نژاد به استان خراسان، رحیمی معاون اول احمدی نژاد، میهمان جشنواره فاوا شد.

به این ترتیب رحیمی، رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و احمد بزرگیان معاون فروزنده، از بهترین‌های حوزه ICT قدر دانی کردند.

در این جشنواره از شرکت برتر تولید کننده نرم افزار، استاد برتر فناوری اطلاعات و ارتباطات، انجمن برتر فناوری اطلاعات، دانشگاه برتر فناوری اطلاعات و اپراتور برتر حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تقدیر شد.
انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.