کدخبر :2551 پرینت
27 اردیبهشت 1391 - 20:19

مطبوعات ایران "پیش‌نگاران" خود را شناخت

متن خبر

نخستین جشنواره پیش نگاران مطبوعات کشور با هدف قدردانی و تکریم از روزنامه‌نگاران پیش کسوت کشور و افرادی که سالهای سال در ساحت روشنگری، رشد و آگاهی های عمومی مجاهدت و تلاش کرده‌اند، در محل باغ زیبا با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی برگزار شد.

 

 

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، در این مراسم از جلال رفیع، حسین قندی و امیرحسین فردی تقدیر شد. هریک از این سه استاد در یکی از حوزه‌های رسانه و مطبوعات پیشکسوت و پیشگام بوده‌اند و خدمات و زحمات ارزنده فراوانی را برای فضای رسانه‌یی کشور انجام داده‌اند.

در این مراسم همچنین مستند سینمای مطبوعات، مشتمل بر سکانس‌های برگزیده سینمای ایران و جهان با مضمون روزنامه‌نگاری نمایش داده شد و برگزیدگان جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری‌ها (فصل زمستان سال 1390) نیز معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.

جمعی از مدیران مسوول مطبوعات و خبرگزاری‌ها، اساتید ارتباطات و روزنامه‌نگاری دانشگاه‌ها، روزنامه‌نگاران و خبرنگاران پیشکسوت، برخی شخصیت های برجسته فرهنگی و هنری کشور، اعضای هیات نظارت و هیات منصفه مطبوعات و برگزیدگانی از خانواده بزرگ رسانه کشور در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.