کدخبر :254993 پرینت
09 اسفند 1399 - 16:49

جزئیات برنامه‌های سومین رویداد گراف دی اعلام شد

دبیر سومین رویداد گراف دی با اشاره به برنامه‌های این رویداد از برگزاری پنل «روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی و استراتژی به کارگیری این دو دانش» خبر داد و گفت: این پنل، دهم اسفندماه به میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی گراف دی، سومین گردهمایی روابط عمومی‌های اکوسیستم فناوری و نوآوری با عنوان« گراف دی» با  هدف بررسی تجربیات مسؤولیت اجتماعی در ایران و جهان، پنل روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی را دهم اسفندماه سال جاری با همکاری و میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می شود.
در همین زمینه سعید کریمی، دبیر رویداد گراف دی با بیان اینکه این رویداد، به منظور  کسب دانش و راهکارهای علمی برای ارتقای فعالیت‌های ارتباطی برگزار می‌شود، به تشریح برنامه‌های این رویداد پرداخت و گفت: «در این رویداد که به صورت آنلاین و همچنین به صورت محدود به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود، محمد مهدی مومن‌زاده، عضو هیئت مدیره فولاد خوزستان به ایراد سخنرانی با موضوع بررسی سرمایه‌گذاری و تأمین مالی مسؤولانه می‌پردازد.»
کریمی افزود: «در این رویداد، بخش‌های مختلفی پیش‌بینی شده است، در بخش گفت‌وگو، محسن کریمی، مدیر روابط عمومی بانک خاورمیانه و بنده به عنوان دبیر رویداد گراف‌دی، چگونگی استفاده از دانش مسوولیت اجتماعی در جهت انتقال پیام را بررسی کرده و اهداف آن را به منظور انتقال تجربه و تعامل احصا می‌کنیم. در پنل روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی نیز ، بهداد نامور، مدرس و مشاور ارتباطات، بازاریابی و برندسازی سخنرانی خواهد کرد.
دبیر رویداد گراف دی در خصوص شیوه‌های دسترسی به همایش آنلاین گفت: سومین رویداد گراف دی به‌صورت تعاملی برگزار خواهد شد و همزمان بر بستر آپارات گراف دی، اسکای روم و اینستاگرام گراف دی پخش خواهد شد.
گفتنی است، مخاطبان می‌توانند از طریق آپارات به آدرس www.aparat.com/graphday/live ، اسکای روم به آدرس online.inif.ir/ch/grafday و اینستاگرام گراف دی به آدرس graf_day@ این رویداد را دنبال و در مباحث مشارکت داشته باشند.
گفتنی ست؛ گراف دی ، رویدادی در حوزه روابط عمومی است که در نظر دارد گروهی از کارشناسان و فعالان این حوزه را گرد هم جمع آورد و زمینه‌ای را برای ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان آن‌ها فراهم سازد.
خاطرنشان می‌شود، مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (Corporate Social Responsibility) که به‌اختصار «CSR» نیز نامیده می‌شود ، از مباحث حوزه اخلاق کسب‌وکار است و نقش شرکت‌ها را در حوزه وظایف و تعهدات اجتماعی مورد بررسی قرار می‌دهد. این دیدگاه از این باور ناشی می‌شود که یک کسب‌وکار با محیط اطرافش بسیار درهم‌تنیده و موفقیت آن وابسته به‌ سلامت جامعه است و روح فعالیت اجتماعی که همان کار گروهی و مشارکتی در انجام وظایف اداری است جز با توجه به مسئولیت‌پذیری اجتماعی در قبال تک‌تک افراد سازمان میسر نمی‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.