کدخبر :2541 پرینت
27 اردیبهشت 1391 - 06:16

نگاهی به شعار ITU به مناسبت روز جهانی ارتباطات طی سال‌های گذشته

متن خبر

هر ساله دبیر کل اتحادیه بین‌المللی مخابرات در پیام خود به مناسبت روز جهانی ارتباطات، شعاری را برای آن سال انتخاب و تاکید می‌کند که کشورهای عضو برای تحقق این شعار تلاش کنند.

 

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، اتحادیه بین‌المللی مخابرات (ITU) یک سازمان بین‌المللی وابسته به سازمان ملل متحد است. این اتحادیه دومین اتحادیه قدیمی پس از کمیسیون راین است. این اتحادیه وظیفه قانون‌گذاری و مدیریت فضای فرکانسی، تدوین استانداردهای تبادل داده و اطلاعات و همچنین کمک به رشد و توسعه ارتباطات در سراسر جهان را بر عهده دارد. مقر این سازمان در ژنو سوئیس است.

 

حال نگاهی داریم به پیام سال‌های گذشته که از سوی اتحادیه جهانی مخابرات درنظر گرفته شده است؛ سال 90: با عنوان "زندگی بهتر در جوامع روستایی با استفاده از ارتباطات و فناوری اطلاعات " سال 89: با تاکید بر استفاده از تکنولوژی‌های اطلاعاتی و ارتباطی برای ساختن " شهر بهتر و زندگی بهتر " سال88: "مراقبت از کودکان در محیط اینترنت" سال87: "برقراری ارتباط جوانان، فرصت‌های فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات" سال 86: "دادن فرصت‌های ICT به جوانان " سال 85: "ارتقای جهانی امنیت رایانه‌یی" سال84: "ایجاد یک جامعه‌ی اطلاعاتی مساوی و منصفانه" سال 83: "فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطاتی،‌ پیشروی راهی به سوی توسعه‌ی پایدار"

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.