کدخبر :2520 پرینت
26 اردیبهشت 1391 - 12:59

سیم‌کارت‎های دانش آموزی از مدارس جمع شد

متن خبر

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از جمع آوری سیم‌کارت دانش از مدارس توزیع شده و نگهداری آنها در آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش سیتنا، علی فرهادی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با  فارس در خصوص گفته های امروز مدیرعامل همراه اول مبنی بر اینکه «توزیع سیم‌کارت‌های دانش همراه اول در مدارس با نظر وزارت آموزش و پرورش و طبق توافقات انجام‌شده است»، اظهار داشت: آموزش و پرورش همچنان بر موضع خود مبنی بر نداشتن قرارداد با شرکت همراه اول تأکید دارد.

 وی ادامه داد: قرارداد این وزارتخانه با شرکت سروش مهر و تنها برای توزیع سی دی قرآنی بوده است و هیچ حرفی در خصوص همراه اول مطرح نشده است.

فرهادی در خصوص پخش تیزر از صدا و سیما نیز گفت: برای پخش تیزر با مشاور قرآنی وزیر و مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش هماهنگ شده بود و در نامه وی نیز اجازه تبلیغات برای سی دی قرآنی داده شده بود و مجوزی برای توزیع سیم کارت نبود.

وی از همراه اول خواست که قرارداد خود با آموزش و پرورش را ارائه دهد و افزود: اینکه برای برگزاری یک مسابقه پیامکی به دانش آموزی سیم کارت داده شود، توجیه خوبی مناسبی نمی شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: توزیع سیم‌کارت تنها در دو مدرسه انجام شده بود که آموزش و پرورش به محض اطلاع، از دانش‌آموزان سیم‌کارت‌ها را پس گرفته است و هم اکنون در آموزش و پرورش است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.