کدخبر :2493 پرینت
25 اردیبهشت 1391 - 06:51

جوابیه‎ی مجمع فعالان رسانه‎های دیجیتال انقلاب اسلامی(فرا) به وزارت ارشاد

متن خبر

در پی انتشار اخباری مبنی بر تاسیس و برگزاری اولین گردهمایی بزرگ مجمع "فعالان فناوری اطلاعات و رسانه‌‎های دیجیتال انقلاب اسلامی" و اعلامیه‎ی مرکز توسعه‎ی فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مبنی بر غیرقانونی بودن این مجمع، روابط عمومی مجمع بیانیه‎ای صادر کرد.

 

به گزارش سیتنا، روابط عمومی مجمع فعالان فناوری اطلاعات و رسانه‎های دیجیتال (فرا) در بیانیه‌ای نوشت:

با سلام
در پاسخ به ابهام پیش آمده در قالب اطلاعیه‎ای از سوی مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن احترام به صادرکنندگان اطلاعیه، اعلام می‎گردد که برگزاری گردهمایی بزرگ فعالان فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در ساعت 17 مورخ 26/2/91 در محل تالار اندیشه حوزه هنری، تعارضی با اهداف مرکز مزبور نداشته، بلکه این مجمع می‎تواند در آینده‌ی نزدیک کمک‌های ارزشمندی را به آن مرکز محترم و مراکز مشابه در سایر دستگاه‎ها اعطا نماید. ضمنا این مجمع عنداللزوم مجوزهای مراجع ذیصلاح را ارائه خواهد نمود.

در پایان اظهار امیدواری می‌شود دوستان ولایتمدار ما در مدیریت دستگا‌ه‌های مختلف کشور، در جهت تحقق منویات رهبر بزرگوار انقلاب مبنی بر حضور پررنگ بخش‌های مردمی در صحنه‌های مختلف به‎ویژه صحنه‌های فرهنگی و  همچنین حرکت در راستای سیاست راهبردی "حمایت از کار و سرمایه‌ی ایرانی"، همچون گذشته ثابت قدم بوده و اتحاد و همدلی انقلابی خود را حفظ نمایند.

روابط عمومی مجمع فعالان فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی (فرا)

 

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.