کدخبر :2474 پرینت
24 اردیبهشت 1391 - 11:56

دایری 400 هزار پورت اینترنت پرسرعت در استان تهران

متن خبر

شرکت مخابرات استان تهران تا پایان سال جاری 400 هزار پورت اینترنت پرسرعت در استان تهران دایر می‎کند.

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، مهندس مهرداد حاج حسین خانی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه ضمن اعلام این مطلب گفت: تا پایان سال جاری تعداد پورت های پرسرعت به 600  هزار پورت افزایش یافته و 300 هزار تلفن ثابت به تلفن های مشغول به کار این استان افزوده می شود.

حسین خانی با بیان این مطلب که دایری تلفن ثابت در سال گذشته بالغ بر 27 هزار و 500 تلفن از برنامه مخابرات ایران جلوتر بوده گفت: در سال گذشته 536 هزار تلفن ثابت و 165 هزار پورت اینترنت پرسرعت در استان تهران دایر شده است.

وی تعداد تلفن های مشغول به کار در استان تهران را تا پایان سال گذشته 7 میلیون و 65 هزار تلفن و تعداد پورت های پرسرعت را بالغ بر 207 هزار اعلام کرد و گفت: ضریب نفوذ تلفن ثابت در شهر تهران 56 درصد و در استان تهران 55/46 درصد است.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه در زمینه تحولات جدید در سال 91 گفت: شرکت مخابرات استان تهران در سال جاری درنظر دارد نیازهای بازار و جامعه را شناسایی کرده تا با افزایش کیفیت، مشتری مداری و تنوع خدمات به همه مشتریان (تجاری و خانگی) نقش مطلوبی در بازار ارتباطات ایفا نمایند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.