کدخبر :2456 پرینت
23 اردیبهشت 1391 - 13:44

محمد سلطانی فر: خضوع در مقابل استاد و آزادمنشی دو خصلت محسنیان راد

متن خبر

دکتر محمد سلطانی فر، رئیس گروه ارتباطات واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به در پیش بودن برگزاری مراسم تجلیل از دکتر مهدی محسنیان راد در یادداشت کوتاهی، خضوع  در مقابل استاد و آزادمنشی را دو خصلت بارز دکتر مهدی محسنیان راد دانست.

 

به گزارش سیتنا، متن یادداشت وی چنین است: "غیر از خصوصیات علمی دکتر محسنیان راد که بر هیچ کس پوشیده نیست، خدمات انکار ناپذیر ایشان به حوزه ارتباطات، پرداختن به خصوصیات اخلاقی این استاد است که می تواند الگوی دانشجویان و اساتید ارتباطات باشد. از جمله این خصوصیات که در متعدد برخوردهای مشترک اینجانب در حضور دکتر معتمد نژاد و محسنیان راد برگزار شد تعبد ایشان در مقابل دکتر معتمدنژاد بود. خضوع دکتر محسنیان راد در مقابل دکتر معتمد نژاد به گونه ای بود که هیچ گاه بدون اجازه ایشان سخن نمی گفت و به خود اجازه   نمی داد که حتی نظری مخالف استاد بر زبان بیاورد.

نکته دیگر آنکه جو حاکم بر محیط کاری دکتر محسنیان راد هرگز آزاد اندیشی و استقلال وی را تحت الشعاع قرار نداد و وی در هر دانشکده ای و در هر محیطی که کلاس درس داشت نسبت به بیان نقطه نظرت انتقادی خویش اقدام می نمود و اجازه نمی داد مرعوب مکان و محیط حاکم شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.