با پیگیری وزیر ارتباطات، انجام شد؛ دایری خط تلفن ثابت پس از هفت سال انتظار/ افزایش ظرفیت مرکز مخابراتی برای تغییر اپراتور اینترنتی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پیگیری شکایت دو مشترک تلفن ثابت و اینترنت شرکت مخابرات ایران در شهر جدید هشتگرد و مرکز تلفن فرداسدی تهران، خبر داد.
به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی در استوری اینستاگرامش، از پیگیری شکایت دو مشترک تلفن ثابت و اینترنت شرکت مخابرات ایران در شهر جدید هشتگرد و مرکز تلفن فرداسدی تهران، خبر داد.
دو تن از مشترکان تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران، ذیل پست مهندس آذری جهرمی در اینستاگرام نوشتند:
سلام آقای وزیر من یک تولید کننده هستم هفت سال پیش یک خط تلفن ثابت از شرکت مخابرات شهر جدید هشتگرد خریدم وصل نکردند و یک رکورد برای شرکت مخابرات است و بایستی در کتاب کینس تبت شود خواهشمندم دستور وصل آن را در سال جهش تولید بفرمایید.
وزیر ارتباطات در پاسخ به پیام این کاربر، نوشت:
میگم پیگیری کنند.
پس از پیگیریهای انجام شده، شرکت مخابرات ایران خبر داد: انجام شد، پرونده در بازرسی برای کم کاری 7 ساله تشکیل شد.
کاربری دیگر در پیامی ذیل پست اینستاگرامی، وزیر ارتباطات، نوشته است:
سلام اقای وزیر مرکز مخابرات ما فرداسدی هست و یکسال و نیمه که هیچ شرکتی به جز مخابرات نمیتونه بهش اینترنت بده. وقتی نت سنج رو میذارید ادم ببینه کدوم شرکت اینترنت بهتری ارائه میده شرایط تغییر اپراتور رو فراهم کنید. مثلا من الان میخوام از اسیاتک اینترنت بگیرم ولی میگن ما تو اون منطقه نمیتونیم به شما سرویس بدیم. شاتل هم همینو میگه.
وزیر ارتباطات در پاسخ به این کاربر، نوشت:
فکر کنم افزایش ظرفیت دادند، چک می کنم.
همچنین شرکت مخابرات ایران در پیگیری این موضوع از افزایش ظرفیت این منطقه خبر داد و گفت: انجام شد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید