گوگل؛ الگویی برای روابط عمومی الکترونیک!
گوگل(GOOGLE)؛ الگویی برای روابط عمومی الکترونیک عنوان مقاله رضا کیمیایی دانشجوی دکترای تخصصی علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی است که در هفتمین همایش روابط عمومی الکترونیک ارائه خواهد شد.
به گزارش سیتنا، هدف از نگارش و ارائه این مقاله معرفی الگویی برای روابط عمومی الکترونیک است. الگویی که شاید با اجرای صحیح آن بتوان از تمام پتانسیل های موجود و ابزارهای نوین ارتباطی برای ارتقا اهداف سازمان و یا فروش هر نوع کالا استفاده کرد.
معرفی گوگل(GOOGLE) به عنوان یک روش مهم در اطلاع رسانی و در آمد زایی سازمانی نکتهای است که در این مقاله به آن پرداخته میشود. ابزارها و اپلیکشین های متنوع گوگل برای اشاعه اطلاعات در جهان اینترنت واقعیتی است که می تواند به عنوان یک الگوی موفق در هر سازمانی که دغدغه روابط عمومی الکترونیک دارد مورد استفاده قرار گیرد.
گوگل محصولات اینترنتی سودمندی مانند سرویس ایمیل جیمیل و شبکههای اجتماعی مانند اورکات و به تازگی گوگل باز و گوگل پلاس را به کاربران خود پیشنهاد میدهد. محصولات گوگل به ابزارهای رومیزی نیز توسعه پیدا کرد، با برنامههایی مانند مرورگر وب گوگل کروم، سازماندهی و ویرایشگر تصاویر پیکاسا و پیامرسان فوری گوگل تاک. گوگل برروی سیستم عامل موبایل اندروید که در بسیاری از تلفنهای همراه استفاده میشود، در کنار سیستم عامل گوگل کروم نظارت دارد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید