کدخبر :2374 پرینت
18 اردیبهشت 1391 - 16:40

انتشار نسخه‎ی الکترونیک 24 شماره‎ی ماهنامه‎ی مدیریت ارتباطات

متن خبر

بمناسبت آغاز سومین سال فعالیت ماهنامه مدیریت ارتباطات و در آستانه 27 اردیبهشت ماه، روز ملی روابط عمومی، نسخه الکترونیک 24 شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات در قالب دی وی دی منتشر شد.

به گزارش سیتنا، امیر لعلی سردبیر ماهنامه مدیریت ارتباطات با اعلام این مطلب، گفت: دی وی دی یاد شده با اجرای خودکار و بدون نیاز به نصب بر روی رایانه از قابلیت چاپ صفحه یا صفحاتی از شماره‎های مختلف ماهنامه برخوردار است.

 

 

وی امکان دسترسی مستقیم از فهرست به محتوا و امکان استفاده از کلیدهای میانبر را از دیگر ویژگی‎های در نظر گرفته شده برای این دی وی دی نام برد و افزود: درج متن کامل مجلات، آگهی‎ها، موسیقی متن، امکان جستجوی ساده و ترکیبی اصطلاحات، لینک مستقیم نتایج
جستجو به صفحه مورد نظر و استفاده از امکانات پژوهشی مانند علامت گذاری، حاشیه
نویسی و افزودن صفحات مدنظر خواننده را می توان از امکانات دیگر این دی وی دی دانست که حتماً برای استادان، دانشجویان و کارشناسان رسانه، روابط عمومی، تبلیغات و جامعه اطلاعاتی مفید است.

سردبیر ماهنامه مدیریت ارتباطات با اشاره به اینکه امکانات دنیای فناوری این امکان را داده است تا از مرگ تدریجی نشریات مکتوب جلوگیری کنیم افزود: بدین ترتیب امکان داشتن آرشیوی  کوچک اما پرمحتوا از ماهنامه مدیریت ارتباطات فراهم شده است.

 

لعلی گفت: علاقمندان به تهیه این دی وی دی قادر خواهند بود با مراجعه به فروشگاه آن لاین محصولات ارتباطات به آدرس www.prshop.ir  نسبت به خرید محصولات مختلف از جمله دی وی دی 24 شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات اقدام کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.