کدخبر :2355 پرینت
17 اردیبهشت 1391 - 14:53

هزینه‎ی هر دقیقه مکالمه داخل و خارج شبکه‎ی رایتل اعلام شد

متن خبر

مدیر کل برند ارتباطات رایتل، تاکید کرد: تعرفه سرویس‌های این اپراتور که خدمات آن‌ها به مشترکین ارائه شده است، مشخص شده است.

به گزارش سیتنا، شاهین آرپناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره تعرفه‌های سیم کارت‌های رایتل اظهار کرد: تعرفه سیم‌کارت‌های رایتل پیش‌تر نیز ارائه شده است که بر اساس آن هزینه هر دقیقه مکالمه داخل شبکه 555 ریال و هزینه هر دقیقه مکالمه خارج از شبکه 625 ریال است.

وی افزود: هزینه خدمات دیتا هر کیلو بایت استفاده در ساعات پیک دو ریال و هزینه درساعت خارج از پیک یک ریال است. همچنین هزینه هر پیام سرویس چندرسانه‌یی 400 ریال است.

مدیر کل برند و ارتباطات اپراتور سوم تلفن همراه تعرفه پیامک فارسی را 105 ریال و تعرفه پیامک لاتین را 195 ریال بیان کرد و در ادامه گفت:‌ در حال حاضر مشغول طرح‌های جشنواره نخستین‌ها هستیم و تعرفه‌هایی که مشترکین و مصرف‌کنندگان با آن سروکار دارند اعم از دیتا، مکالمه صوتی، تصویری، MMS و پیامک گفته شده است.

مدیر کل برند ارتباطات اپراتور سوم در پایان تاکید کرد: برای هر خدمت ارائه شده به مشترکین تعرفه و هزینه استفاده از آن‌ها مشخص شده است که مشترکین با مراجعه به سایت رایتل می‌تواند از طرح‌ها و تعرفه‌ها اطلاع یابند.
انتهای پیام

www.citna.ir

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.