کدخبر :234288 پرینت
01 مهر 1398 - 13:46

بحران در جمع آبی ها؛ استراماچونی رفتنی شد؟

آندریا استراماچونی وضعیت متزلزلی در استقلال پیدا کرده است.

متن خبر

به گزارش شفقنا، استقلال دربی را هم باخت تا در چهار هفته ابتدایی فصل تنها دو امتیاز به دست آورد. البته شکست در دربی خیلی بیشتر از تنها ۳ امتیاز اهمیت دارد و می تواند کل فصل استقلال را تحت الشعاع خود قرار بدهد. پیش از شروع دربی شایعاتی مبنی بر اخراج استراماچونی در صورت شکست برابر پرسپولیس مطرح بود و حالا این شایعات پر رنگ تر هم شده است. آنچه که به این شایعات بیش از پیش دامن می زند، عملکرد ضعیف استقلال از لحاظ فنی است و اینکه به هیچ وجه حس نمی شود که آبی پوشان زیر نظر سرمربی سابق اینتر در حال پیشرفت و بهتر شدن هستند.

استقلال در دربی هم مانند سه بازی قبلی خود در فصل جدید، افسارگسیخته و بدون برنامه بود و از نظر فنی عملا در هیچ یک از خطوط عملکرد قابل قبولی نداشت. با این اوصاف آیا استراماچونی اخراج می شود؟

جواب به این سوال اگرچه با توجه به وضعیت خاص باشگاه استقلال دشوار است اما بعید به نظر می رسد که تنها صرف شکست در دربی باعث اخراج این مربی ایتالیایی شود و او حداقل چند هفته دیگر فرصت خواهد داشت تا خودش و تیمش را اثبات کند.

البته در حال حاضر عدم اخراج استراماچونی تنها به دلیل فنی نیست و در واقع، دلیل اصلی این امر به وضعیت مالی باشگاه برمی گردد. استقلال چند ماه قبل یک مربی خارجی را اخراج کرد و دیگر توان آن را ندارد که تنها چند هفته بعد از شروع لیگ دوباره یک مربی خارجی دیگر را با هزینه نجومی اخراج کند و یک مربی جدید بیاورد. در چنین شرایطی، مدیران باشگاه به دنبال این هستند که تا حد ممکن به سرمربی جدید آبی پوشان زمان دهند و خود استراماچونی هم این مسئله را می داند و بر همین اساس حتی قبل از دربی هم گفت که شکست در این بازی تاثیری در سرنوشت او در استقلال نخواهد داشت. با این وجود، شکست در دربی و نتایج ضعیف قبل از آن، جایگاه این مربی را در وضعیت شکننده ای قرار داده است و قطعا اگر عملکرد استقلال به همین منوال ادامه یابد، بالاخره مدیران باشگاه تحت فشار هوادران تن به اخراج این مربی خواهند داد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.